Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania SGT.3331-6 /10
SGT.3331-6 /10 Suwałki, 2010-10-07
BIP
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SGT.3331-6/10 Nazwa zadania: ,,Wykonanie robót budowlano – remontowych – Pawilon I, parter, lewe skrzydło SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach”
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne: Cena złożonej oferty przekracza wartość którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne: Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty (art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP).
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Metryka strony