Zamówienie nr SGT.3331-1/10

Suwałki, 2010-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SGT.3331-1/10
Nazwa zadania: Dostawa jednego samochodu osobowo dostawczego do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
E-mail: sgt@spzozor.pl 
tel.fax 087 566 22 60
Godziny urzędowania: 7.30-15.05
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
 Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Sekretariat pokój nr 210
tel/fax 087 566 22 60
Godziny urzędowania: 7.30-15.05
koszt siwz: 20,00 zł + VAT
Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi jw. co pokrywa koszty druku oraz przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
34100000-8   Pojazdy silnikowe
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach jednego pojazdu osobowo dostawczego (fabrycznie nowego) ,,bez kratki” przeszklonego ze wszystkich stron.
Pojazd ma spełniać warunki techniczne obowiązujące w Rzeczypospolitej Polskiej, potwierdzone wyciągiem ze świadectwa homologacji dostarczonym wraz z pojazdem.
Wymagania techniczne samochodu:
1.      Rok produkcji 2010
2.      Silnik Benzynowy o pojemności skokowej od 1.4  
3.      Napęd 2 x 4;
4.      Moc silnika - min. 90 KM;
5.      Minimalne wymiary pojazdu w mm: długość (bez haka) - 4350, szerokość (bez lusterek) – 1750, wysokość (bez relingów) - 1670
6.      Liczba miejsc - 5 miejsca siedzące;
7.      Kolor nadwozia - grafit metalic bądź szary metalic.
8.      Pakiet wyposażenia : alarm, immobiliser; centralny zamek, sterownie pilotem (pilot – 2 sztuki)
9.      Wspomaganie układu kierowniczego;
10. Felgi aluminiowe z oponami letnimi
11. Komplet felg stalowych z oponami zimowymi
12. Tylna szyba ogrzewana;
13. Elektrycznie opuszczane i podnoszone szyby przednie, szyby tylne – dopuszcza się regulację ręczną,
14. Radio CD/MP3, antena, wbudowane głośniki min. 2 tylne i 2 przednie 
15. Czujnik parkowania z tyłu i przodu;
16. Podgrzewane i elektryczne lusterka;
17. Klimatyzacja automatyczna lub manualna
18. Komplet chodników dywanowych + komplet chodników gumowych i dywanik gumowy do bagażnika
19. Oryginalnie zamontowany hak holowniczy z możliwością wypinania
20. Światła przeciwmgielne, ABS, min - 4. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne,
21. Szyby termiczne (przeciw nadmiernemu nagrzewaniu samochodu)
22. Koło zapasowe, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, lewarek – podnośnik, klucz do kół
23. Pakiet ubezpieczeniowy pełny tj min. OC, AC, NW, (bez udziału własnego) na min. 24 miesiące,
24. Na czas naprawy lub przeglądu podstawia się samochód zastępczy podobnej klasy,
25. Gwarancja na samochód min 3 lata bez limitu kilometrów.
26.   Gwarancja na perforację blach  min 7 lat.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia
do 8 tygodni od dnia podpisania umowy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)            posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 - koncesja, zezwolenie lub licencja
2)            posiadania wiedzy i doświadczenia,
- uprawnienia do wykonywania wszelkich czynności w zakresie serwisowania, przeglądów i ewentualnych napraw na zaproponowany przedmiot zamówienia
3)            dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę potencjału technicznego oraz osób, które będą wykonywały wszelkie czynności serwisowe w miejscu o odległości nie większej niż 130 km od siedziby zamawiającego,
4)            sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- posiadanie przez Wykonawcę dokumentu, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1)            jest niezgodną z ustawą.
2)            jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3)            jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4)            zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5)            została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6)            zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7)            wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8)            jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik Nr 1
A.2) Informacje nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - załącznik nr 2
A.3.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.– załącznik nr 3
A.4.) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 4
A.5) Oświadczenie – załącznik nr 5
A.6) Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 6
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
 B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.5) niniejszej specyfikacji.
 B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
 C.1) Koncesja, zezwolenie lub licencja.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
C.2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przynajmniej dwóch odbiorców będących osobami prawnymi
- wykaz  sprzedanych pojazdów
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
 D.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.4), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
 F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w niniejszej siwz dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
G.1)  opisy i  fotografie
Opisy mają zawierać w szczególności parametry techniczne  proponowanego przedmiotu zamówienia.
Fotografie mają przedstawiać wygląd zewnętrzny minimum: przodu, tyłu i boku jak również wnętrze auto tj. deska rozdzielcza, wygląd przestrzeni bagażowej po rozłożeniu i złożeniu tylnych foteli. 
G.2), instrukcje obsługi, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
 G.3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego
 
 -Inne dokumenty:
Potwierdzenie, iż pojazd spełnia warunki techniczne obowiązujące w Rzeczypospolitej Polskiej, potwierdzone wyciągiem ze świadectwa homologacji dostarczonym wraz z pojazdem dot. również zamontowanego haka holowniczego.
H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
H.1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. B dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia
H.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem"
H.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. H.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
H.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
H.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
H.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1.        oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2.        oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.3.        wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej
Nazwa kryterium
Waga kryterium
Szczegółowy opis
Sposób przyznania punktów
cena
80%
cena
Za najniższą cenę przysługuje 80 pkt
premiera modelu
20%
Wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu w roku 2009-2010
Za roczniki 2009-2010 przysługuje 20 pkt
Wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu w roku 2007-2008
Za roczniki 2007-2008 przysługuje 10 pkt
Wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu w roku 2006 i poniżej 2006
Za roczniki 2006 i poniżej 2006 przysługuje 1 pkt
Zastosowanie wzoru do obliczenia punktowego ceny.
cena najniższej ważnej oferty/cenę badanej oferty x 80 = ocena (liczba punktów).
Ostateczna punktacja będzie sumą punktów uzyskaną wg powyżej określonego sposobu przyznania punktów.
5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
6. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
7. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.
X. Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 2010-08-19 do godz.10.00  
w siedzibie zamawiającego:  SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 210 - Sekretariat
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
1. Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-08-19, o godz. 11.00.
 w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 203 – Sala konferencyjna
                        
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje się zawarciaumowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
adres strony internetowej - nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:                                         215359-2010  Data zamieszczenia: 2010-08-10
 
                                                                                 ____________________________________
                                                                                                  Kierownik Zamawiającego

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - Kier. Sekcja Gosp.-Techn.

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Data wytworzenia: 2010-08-09

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2010-08-10

Data modyfikacji: 2010-08-10

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2010-08-10