Zamówienie Nr SGT.3331-4/10

 

                                                                                                                                     Suwałki, 2010-04-26

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:  SGT.3331-4/10 Nazwa zadania: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (dieta ogólna i cukrzycowa) pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 Nazwa zamawiającego:               SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach 

Adres zamawiającego:  ul. Waryńskiego 22A

Kod: 16-400

Miejscowość: Suwałki

Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/

E-mail: sgt@spzozor.pl 

tel.fax 087 566 22 60

Godziny urzędowania: 7.30-15.05

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (sekretariat ,   nr  210). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi  15,00 zł  + VAT  i  pokrywa koszty druku oraz przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Określenie przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach w diecie ogólnej i cukrzycowej zgodnie z przedłożonymi jadłospisami opracowanymi przez Wykonawców na powtarzające się 2-tygodniowe cykle żywieniowe.

2.2.        Wymagania dotyczące jadłospisów:

- spełniać wymagania żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej w diecie ogólnej i cukrzycowej,

- opracowane i podpisane przez upoważnione osoby (posiadające wymagane kwalifikacje i doświadczenie tj. dietetyka - informacje dot. osoby opracowującej jadłospisy i jej kwalifikacji należy dołączyć do "Wyliczenia kosztów  osobodnia żywienia..."),każda strona powinna być parafowana przez dietetyka,

- codziennie dostarczony posiłek musi być zgodny  z dostarczonym jadłospisem podpisanym przez dietetyka,

- jadłospisy mogą uwzględniać stosowanie zamiennie warzyw i owoców występujących sezonowo,

- wymagane jest aby posiłki były pozbawione kości ze względu na to, iż pozostałości umieszczane będą w rozdrabniaczu,

- wymagane jest aby dostarczane pożywienie było umieszczane w pojemnikach zamkniętych (nie dopuszczane są dostawy w reklamówkach, opakowaniach otwartych),

- odbiór termosów wykorzystywanych do przewożenia posiłków - musi następować bezpośrednio po wydaniu posiłków,

- temperatura dostarczonego posiłku nie może być niższa niż 63 °C (w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że temperatura dostarczonego posiłku jest niższa Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 60 minut dostarczyć posiłki zgodnie z przedmiotem zamówienia: z jadłospisem, odpowiednią temperaturą 63 °C, odpowiednią jakością),

- 2 tygodniowy cykl żywieniowy rozpoczyna się od poniedziałku (będzie to pierwszy dzień żywienia w jadłospisie),

- jadłospisy muszą zawierać co najmniej następujące dane:

a)            nazwę posiłku,

b)           nazwę potrawy i jej gramaturę,

c)            wyszczególnienie produktów każdej potrawy i ich masy,

d)           wartość kaloryczną poszczególnych posiłków,

e)           rozłożenie  (%) udziału energii w poszczególnych posiłkach,

f)            wartość kaloryczną dzienną w tym:

-              wartość odżywcza z białka (udział % w kaloryczności dziennej),

-              wartość odżywcza z tłuszczu (udział % w kaloryczności dziennej),

- przy sporządzaniu jadłospisów należy przyjąć zalecane normy:

-              dieta ogólna przewidziane 3 posiłki; dieta cukrzycowa - 5 posiłków dziennie;

-              właściwe ilości składników odżywczych (białko, tłuszcz, węglowodany),

 -             śniadania i kolacje urozmaicone w warzywa i owoce,

-              właściwe rozłożenie udziału energii w poszczególnych posiłkach (np. w diecie ogólnej: śniadanie 30-35%, obiad 35-40%, kolacja 25-30%)

2.3          Przygotowane posiłki dostarczane będą przez wykonawcę do Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, każdego dnia tygodnia środkiem transportu i na koszt Wykonawcy w niżej podanych godzinach:

śniadanie           7.30

obiad                   12.00

kolacja                 16.00

      oraz dodatkowo o 9.30 i 17.30 posiłki dla pacjentów z dietą cukrzycową.

2.4. Posiłki muszą być przygotowywane i dostarczone do Kuchenki Oddziałowej w sposób umożliwiający ich bezpośrednie wydanie pacjentom (gorące, podział na porcje, wędlina i ser żółty w plastrach, chleb krojony, porcje mięsne muszą być pozbawione kości itp.).

2.5. Wykonawca zwiększy ilość dostarczanych posiłków o niezbędną do pobrania próbek do celów sanitarno-epidemiologicznych.

3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia    - j.w.

4. Ilość i rodzaj

 średnie dzienne zapotrzebowanie w okresie od czerwca do grudnia 2010r. :

dieta ogólna - 20, dieta cukrzycowa - 12

średnie dzienne zapotrzebowanie w okresie od stycznia do maja 2011r. :

dieta ogólna - 30, dieta cukrzycowa - 14

15894220-9  Posiłki szpitalne

55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

 Posiłki należy przygotowywać i dostarczać w okresie od dnia 1 czerwca 2010r. do dnia 31 maja 2011r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)            posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja)

Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia, wraz z dołączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, tj. np. dokument potwierdzający wykształcenie dietetyka,

2)            posiadania wiedzy i doświadczenia,

 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z dołączoną informacją o zrealizowaniu podobnego zadania pod względem wartości i rodzaju - przez podobne zamówienie należy rozumieć zamówienie którego czas wykonywania i zakres był co najmniej taki jak w prowadzonym postępowaniu,

3)            dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - Posiadanie zaplecza technicznego i lokalowego z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia zbiorowego żywienia i transportu posiłków (wskazanie i opis miejsca przygotowania posiłków, zaplecza technicznego, personelu - ilość, struktura zawodowa,  opis sposobu dostarczania posiłków we własnych termosach, i inne informacje świadczące o możliwości zachowania ciągłości realizacji zamówienia.

4)            sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)            jest niezgodną z ustawą.

2)            jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3)            jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4)            zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5)            została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

6)            zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7)            wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8)            jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Waga

cena

100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010-05-12 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

Ulica: Waryńskiego 22A

Kod: 16-400

Miejscowość: Suwałki

Pokój nr 210 - Sekretariat

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-05-12, o godz. 11.00

 w siedzibie zamawiającego

 SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

Ulica: Waryńskiego 22A

Kod: 16-400

Miejscowość: Suwałki

Pokój nr 203 – Sala konferencyjna

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie przewiduje się

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 nie przewiduje się

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  104401-2010,   Data zamieszczenia : 30.04.2010r.

 

                                                                                            ____________________________________

                                                                                                       Kierownik Zamawiającego

 

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - Kierownik Sekcji Gosp.-Techn.

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Data wytworzenia: 2010-04-30

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2010-04-30

Data modyfikacji: 2010-04-30

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2010-04-30