Zamówienie Nr SGT.3331-4/10
Suwałki, 2010-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SGT.3331-4/10 Nazwa zadania: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (dieta ogólna i cukrzycowa) pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Adres zamawiającego: ul. Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
E-mail: sgt@spzozor.pl
tel.fax 087 566 22 60
Godziny urzędowania: 7.30-15.05
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (sekretariat , nr 210). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi 15,00 zł + VAT i pokrywa koszty druku oraz przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach w diecie ogólnej i cukrzycowej zgodnie z przedłożonymi jadłospisami opracowanymi przez Wykonawców na powtarzające się 2-tygodniowe cykle żywieniowe.
2.2. Wymagania dotyczące jadłospisów:
- spełniać wymagania żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej w diecie ogólnej i cukrzycowej,
- opracowane i podpisane przez upoważnione osoby (posiadające wymagane kwalifikacje i doświadczenie tj. dietetyka - informacje dot. osoby opracowującej jadłospisy i jej kwalifikacji należy dołączyć do "Wyliczenia kosztów osobodnia żywienia..."),każda strona powinna być parafowana przez dietetyka,
- codziennie dostarczony posiłek musi być zgodny z dostarczonym jadłospisem podpisanym przez dietetyka,
- jadłospisy mogą uwzględniać stosowanie zamiennie warzyw i owoców występujących sezonowo,
- wymagane jest aby posiłki były pozbawione kości ze względu na to, iż pozostałości umieszczane będą w rozdrabniaczu,
- wymagane jest aby dostarczane pożywienie było umieszczane w pojemnikach zamkniętych (nie dopuszczane są dostawy w reklamówkach, opakowaniach otwartych),
- odbiór termosów wykorzystywanych do przewożenia posiłków - musi następować bezpośrednio po wydaniu posiłków,
- temperatura dostarczonego posiłku nie może być niższa niż
- 2 tygodniowy cykl żywieniowy rozpoczyna się od poniedziałku (będzie to pierwszy dzień żywienia w jadłospisie),
- jadłospisy muszą zawierać co najmniej następujące dane:
a) nazwę posiłku,
b) nazwę potrawy i jej gramaturę,
c) wyszczególnienie produktów każdej potrawy i ich masy,
d) wartość kaloryczną poszczególnych posiłków,
e) rozłożenie (%) udziału energii w poszczególnych posiłkach,
f) wartość kaloryczną dzienną w tym:
- wartość odżywcza z białka (udział % w kaloryczności dziennej),
- wartość odżywcza z tłuszczu (udział % w kaloryczności dziennej),
- przy sporządzaniu jadłospisów należy przyjąć zalecane normy:
- dieta ogólna przewidziane 3 posiłki; dieta cukrzycowa - 5 posiłków dziennie;
- właściwe ilości składników odżywczych (białko, tłuszcz, węglowodany),
- śniadania i kolacje urozmaicone w warzywa i owoce,
- właściwe rozłożenie udziału energii w poszczególnych posiłkach (np. w diecie ogólnej: śniadanie 30-35%, obiad 35-40%, kolacja 25-30%)
2.3 Przygotowane posiłki dostarczane będą przez wykonawcę do Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, każdego dnia tygodnia środkiem transportu i na koszt Wykonawcy w niżej podanych godzinach:
śniadanie 7.30
obiad 12.00
kolacja 16.00
oraz dodatkowo o 9.30 i 17.30 posiłki dla pacjentów z dietą cukrzycową.
2.4. Posiłki muszą być przygotowywane i dostarczone do Kuchenki Oddziałowej w sposób umożliwiający ich bezpośrednie wydanie pacjentom (gorące, podział na porcje, wędlina i ser żółty w plastrach, chleb krojony, porcje mięsne muszą być pozbawione kości itp.).
2.5. Wykonawca zwiększy ilość dostarczanych posiłków o niezbędną do pobrania próbek do celów sanitarno-epidemiologicznych.
3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia - j.w.
4. Ilość i rodzaj
średnie dzienne zapotrzebowanie w okresie od czerwca do grudnia 2010r. :
dieta ogólna - 20, dieta cukrzycowa - 12
średnie dzienne zapotrzebowanie w okresie od stycznia do maja 2011r. :
dieta ogólna - 30, dieta cukrzycowa - 14
15894220-9 Posiłki szpitalne
55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Posiłki należy przygotowywać i dostarczać w okresie od dnia 1 czerwca 2010r. do dnia 31 maja 2011r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja)
Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia, wraz z dołączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, tj. np. dokument potwierdzający wykształcenie dietetyka,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z dołączoną informacją o zrealizowaniu podobnego zadania pod względem wartości i rodzaju - przez podobne zamówienie należy rozumieć zamówienie którego czas wykonywania i zakres był co najmniej taki jak w prowadzonym postępowaniu,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - Posiadanie zaplecza technicznego i lokalowego z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia zbiorowego żywienia i transportu posiłków (wskazanie i opis miejsca przygotowania posiłków, zaplecza technicznego, personelu - ilość, struktura zawodowa, opis sposobu dostarczania posiłków we własnych termosach, i inne informacje świadczące o możliwości zachowania ciągłości realizacji zamówienia.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
cena | 100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-05-12 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 210 - Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-05-12, o godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 203 – Sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie przewiduje się
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewiduje się
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 104401-2010, Data zamieszczenia : 30.04.2010r.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Metryka strony