Zawiadomienie o wyborze SGT.3331-2/10

 SGT.3331-2/10                                                                                        Suwałki 23.02.2010r.
Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej
Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
ul. Waryńskiego 22a
16-400 Suwałki
 
BIP,
Tablica ogłoszeń
 
 
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlano – remontowych w ramach realizowanego projektu pn. „Przebudowa i remont Pawilonu I i II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach w celu dostosowania do wymogów obowiązujących przepisów prawa oraz podniesienia jakości usług medycznych”
 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45259900-6 Modernizacja wewnętrzna
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
 
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
„MEG-BUD” ul. Brzostowskiego 10A lok. 8, 16-300 Augustów
 
Uzasadnienie wyboru: Oferta przedstawia najniższą cenę wg wymaganych kryteriów.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 12 marca 2010r. godz. 8.30
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
 
 
Nr oferty
 
Nazwa wykonawcy
 
Adres wykonawcy
Cena brutto
zł. PLN
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert Liczba punktów w kryterium – cena 100%
1.
Zakład Usług Wielobranżowych Bronisław Stępień
ul. W. Łokietka 48A,
16-400 Suwałki
224 646,11
95,39 pkt
2.
Przedsiębiorstwo Projektowo – Budowlane „ARKADA”
ul. Kowalskiego 24/16
16-400 Suwałki
269 723,13
79,45 pkt
3.
 
„MEG-BUD”                    
ul. Brzostowskiego 10A lok. 8
16-300 Augustów
214 298,87
100,00 pkt
4.
„REM-BUD”
I. Butkiewicz i wspólnicy spółka jawna
ul. Sejneńska 57
16-400 Suwałki
282 361,57
odrzucona
5.
Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Wiesława i Tomasz Stankiewicz
ul. Jasna 3,
ul. Brzostowskiego 4
16-400 Suwałki
289 804,12
73,94 pkt.
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono ofertę Nr 4, gdyż wykonawca nie dostarczył w wyznaczonym terminie zgody na poprawienie oczywistej omyłki (art.89 ust.1 pkt 7 Pzp).
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie  po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)         wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)         odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)         niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)         zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)
Fakt otrzymania niniejszej informacji należy potwierdzić na nr faksu 087 566 22 60.
 
 
 
 
                                                             ____________________________________
                                                                            Kierownik Zamawiającego
                                                                                 
 

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - kier.Sekcja Gosp.-Techn.

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2010-02-23

Data modyfikacji: 2010-02-23

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2010-02-23