Zamówienie nr SGT.3331-3/10

                                                                                                                                     Suwałki, 2010-03-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:  SGT.3331-3/10 Nazwa zadania: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (dieta ogólna i cukrzycowa) pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 Nazwa zamawiającego:              SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach 
Adres zamawiającego: ul. Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
E-mail: sgt@spzozor.pl 
tel.fax 087 566 22 60
Godziny urzędowania: 7.30-15.05
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
 Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (sekretariat ,   nr  210). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi  15,00 zł  + VAT  i  pokrywa koszty druku oraz przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach w diecie ogólnej i cukrzycowej zgodnie z przedłożonymi jadłospisami opracowanymi przez Wykonawców na powtarzające się 2-tygodniowe cykle żywieniowe.
2.2.        Wymagania dotyczące jadłospisów:
- spełniać wymagania żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej w diecie ogólnej i cukrzycowej,
- opracowane i podpisane przez upoważnione osoby (posiadające wymagane kwalifikacje i doświadczenie tj. dietetyka - informacje dot. osoby opracowującej jadłospisy i jej kwalifikacji należy dołączyć do "Wyliczenia kosztów osobodnia żywienia..."),każda strona powinna być parafowana przez dietetyka,
- codziennie dostarczony jadłospis musi być zgodny z dostarczonym posiłkiem, ponadto podpisany przez dietetyka,
- jadłospisy mogą uwzględniać stosowanie zamiennie produktów występujących sezonowo jak np. warzywa i owoce - propozycje powyższe muszą być zawarte w przedłożonych jadłospisach (zapisane jako rozwiązania wariantowe w jadłospisach),
- wymagane jest aby posiłki były pozbawione kości ze względu na to, iż pozostałości umieszczane będą w rozdrabniaczu,
- wymagane jest aby dostarczane pożywienie było umieszczane w pojemnikach zamkniętych (nie dopuszczane są dostawy w reklamówkach, opakowaniach otwartych),
- odbiór termosów wykorzystywanych do przewożenia posiłków - musi następować bezpośrednio po wydaniu posiłków,
- temperatura dostarczonego posiłku nie może być niższa niż 63 °C (w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że temperatura dostarczonego posiłku jest niższa Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 60 minut dostarczyć posiłki zgodnie z przedmiotem zamówienia: z jadłospisem, odpowiednią temperaturą 63 °C, odpowiednią jakością),
- 2 tygodniowy cykl żywieniowy rozpoczyna się od poniedziałku (będzie to pierwszy dzień żywienia w jadłospisie),
- jadłospisy muszą zawierać co najmniej następujące dane:
a)            nazwę posiłku,
b)           nazwę potrawy i jej gramaturę,
c)            wyszczególnienie produktów każdej potrawy i ich masy,
d)           wartość kaloryczną poszczególnych posiłków,
e)           rozłożenie (%) udziału energii w poszczególnych posiłkach,
f)            wartość kaloryczną dzienną w tym:
-              wartość odżywcza z białka (udział % w kaloryczności dziennej),
-              wartość odżywcza z tłuszczu (udział % w kaloryczności dziennej),
- przy sporządzaniu jadłospisów należy przyjąć zalecane normy:
-              dieta ogólna przewidziane 3 posiłki; dieta cukrzycowa - 5 posiłków dziennie;
-              właściwe ilości składników odżywczych (białko, tłuszcz, węglowodany),
 -             śniadania i kolacje urozmaicone w warzywa i owoce,
-              właściwe rozłożenie udziału energii w poszczególnych posiłkach (np. w diecie ogólnej: śniadanie 30-35%, obiad 35-40%, kolacja 25-30%)
2.3          Przygotowane posiłki dostarczane będą przez wykonawcę do Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, każdego dnia tygodnia środkiem transportu i na koszt Wykonawcy w niżej podanych godzinach:
śniadanie           7.30
obiad                    12.00
kolacja                 16.00
      oraz dodatkowo o 9.30 i 17.30 posiłki dla pacjentów z dietą cukrzycową.
2.4. Posiłki muszą być przygotowywane i dostarczone do Kuchenki Oddziałowej w sposób umożliwiający ich bezpośrednie wydanie pacjentom (gorące, podział na porcje, wędlina i ser żółty w plastrach, chleb krojony, porcje mięsne muszą być pozbawione kości itp.).
2.5. Wykonawca zwiększy ilość dostarczanych posiłków o niezbędną do pobrania próbek do celów sanitarno-epidemiologicznych.
3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia    - j.w.
4. Ilość i rodzaj
 średnie dzienne zapotrzebowanie w okresie od czerwca do grudnia 2010r. :
dieta ogólna - 20, dieta cukrzycowa - 12
średnie dzienne zapotrzebowanie w okresie od stycznia do maja 2011r. :
dieta ogólna - 30, dieta cukrzycowa - 14
15894220-9 Posiłki szpitalne
55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
 Posiłki należy przygotowywać i dostarczać w okresie od dnia 1 czerwca 2010r. do dnia 31 maja 2011r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)            posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja)
Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia, wraz z dołączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, tj. np. dokument potwierdzający wykształcenie dietetyka,
2)            posiadania wiedzy i doświadczenia,
 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z dołączoną informacją o zrealizowaniu podobnych zadań pod względem wartości i rodzaju - przez podobne zamówienie należy rozumieć zamówienie którego czas wykonywania i zakres był co najmniej taki jak w prowadzonym postępowaniu,
3)            dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - Posiadanie zaplecza technicznego i lokalowego z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia zbiorowego żywienia i transportu posiłków (wskazanie i opis miejsca przygotowania posiłków, zaplecza technicznego, personelu - ilość, struktura zawodowa, opis sposobu dostarczania posiłków we własnych termosach, i inne informacje świadczące o możliwości zachowania ciągłości realizacji zamówienia.
4)            sytuacji ekonomicznej i finansowej,
 Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium
Waga
cena
100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-04-08 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 210 - Sekretariat
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-04-08, o godz. 11.00
 w siedzibie zamawiającego
 SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 203 – Sala konferencyjna
                        
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie przewiduje się
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 nie przewiduje się
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  89342-2010,   Data zamieszczenia 29.03.2010r.
                                                                                            ____________________________________
                                                                                                       Kierownik Zamawiającego
                                                                                                                                    

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - Kier.Sekcja Gosp-Techn

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Data wytworzenia: 2010-03-29

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2010-03-29

Data modyfikacji: 2010-03-30

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2010-03-29