Ogłoszenie o planowanym zakupie

Numer sprawy: SGT 3331-2/ 631 /15

INFORMACJA O WYNIKU

postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) określonego w art. 4 pkt. 8 w/w ustawy, numer sprawy: SGT.3331-2/15, nazwa zadania: „Dostawę sprzętu rehabilitacyjnego do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach”

SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Firmę: Ronomed SP. z o.o. Sp.k., ul. Przyjaźni 52/1U. 53-030 Wrocław.

Z firmą tą zostanie podpisana umowa. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Dziękuję za złożenie oferty.

OGŁOSZENIE O PLANOWANYM ZAKUPIE

(Wyjaśnienia  do ogłoszenia o planowanym zakupie znajdziecie Panstwo na dole strony BIP jako załącznik)

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z p. zm) określonego w art. 4 pkt 8 w/w ustawy, numer sprawy SGT 3331-2/15, nazwa zadania: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

W związku z planowanym zakupem SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest - wymagania:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach

Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia

Lampa IR statywowa umożliwiająca wykonanie zabiegu promieniowaniem IR – 1 sztuka

Lampa IR będzie służyła pacjentom: w stanach wzmożonego napięcia mięśniowego, w stanach bólowych, leczeniu ran, owrzodzeń, ropni, obrzękach.

Dane techniczne lampy: 

Moc promiennika IR min. - 1000 W, zasilanie 230V

  1. Aparat do elektroterapii - (min. 16 typów prądów) – 3 sztuki

Aparat do elektrolecznictwa dwukanałowy ma umożliwić wykonywanie prądu: ID, DD, TENS, elektrostymulacja, TRABERT, KOTZ i innych. Komplet elektrod z podkładami – po 50 sztuk standardowej wielkości do każdego aparatu.  Stoliki pod aparaty na kółkach.

  1. Aparat do magnetoterapii (sterownik) 3 aplikatory  –  1 komplet

       aplikator ok. 200 mm,  aplikator ok. 300 mm, aplikator ok. 600 mm połączony z kozetką bądź    leżanką na stałe z możliwością jego przesuwania  na kozetce/leżance podczas wykonywania zabiegu, każdy aplikator winien być wyposażony w przystosowany stolik, swój własny zegar zabiegowy i mieć możliwość włączenia niezależnie od drugiego (w celu wykonywania odrębnych zabiegów).

  1. Aparat do masażu z zamkniętym obiegiem wody – 1 sztuka

Aparat do masażu leczniczego wibracyjnego wraz z obiegiem zamkniętym wody (niezależny od sieci wodociągowej) z możliwością regulacji siły masażu i transportem wózka - szafki  aparatu tj. wyposażony w kółka, – sprężarka bądź pompa wbudowana działająca wraz z aparatem masującym (gotowy do pracy tj. uzupełniony w wodę destylowaną i inne niezbędne akcesoria), wraz z kompletem gumowych końcówek plus ponadto  5 sztuk membran pięciokulkowych o silnym działaniu do masażu. Szafka musi zawierać uchwyt bądź inny element umożliwiający bezpieczne umieszczenie urządzenia masującego po skończonym zabiegu ponadto wyposażenie w szufladę /półkę do przechowywania np. membran gumowych do masażu.

Rok produkcji - wymagany 2015 r.

Urządzenia nowe fabrycznie, niepowystawowe

A. Wyroby medyczne powinny spełniać wymagania Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych(Dz.U.2015.876 j.t. ).

B. Dostawca przekaże Zamawiającemu dokumentację stwierdzającą, że zamontowane sprzęty -urządzenia wymienione powyżej spełnią wymagania norm jakości i bezpieczeństwa oraz są dopuszczone do obrotu i użytkowania w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osobę / osoby uprawnioną/e z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

C. Dostawca zobowiązuje się, iż dostarczony do zamawiającego sprzęt będzie pełen, kompletny i gotowy do użycia bez dodatkowych kosztów Zamawiającego.

D. Po zamontowaniu sprzętów – urządzeń dostawca dokona prezentacji i przeszkolenia pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie.

E. Dostawca potwierdzi udzieloną gwarancję wystawiając Karty Gwarancyjne.

F. Dostawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem komplet ww dokumentów (w języku polskim), ponadto na każde urządzenie wymagany jest co najmniej:

1. dokument dopuszczający do obrotu i zastosowania,

2. folder ze szczegółowym opisem urządzenia,

3. instrukcja obsługi,

4. karta gwarancyjna,

5. protokół z przeszkolenia pracowników Zamawiającego

G. Dokumenty wyszczególnione w pkt. F będą podstawą do przyjęcia sprzętu przez Zamawiającego jako dostawę pełną kompletną na podstawie których zostanie sporządzony i podpisany protokół odbioru.

H. Podpisany przez Zamawiającego Protokół odbioru (uwzględniający wymagania Zamawiającego) będzie podstawą do wystawienia przez Dostawcę faktury.

Warunki organizacyjne:

Dostawca jest obowiązany monitorować termin dostawy, uzgadniając go szczegółowo z Zamawiającym,  wskazane byłoby uwzględnić dostawę: w dni robocze od godz. 8.00 do 14.00 co umożliwiłoby sprawne zorganizowanie odbioru.

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV

Urządzenia medyczne / 33100000-1

Termin wykonania zamówienia:

do 2016-01-15

Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia. 

Cenę za zrealizowanie niniejszego zamówienia należy obliczyć zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Informujemy, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: opis warunków i sposobu oceniania

Spełnienie parametrów technicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia:

- na podstawie dołączonych folderów ze szczegółową specyfikacją sprzętu,

- dokument dopuszczający do obrotu i stosowania.

Wypełniony formularz cenowy.

Podpisane Oświadczenie.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 

Nazwa kryterium

Waga  

cena          

95%

termin realizacji

5%

Inne informacje dotyczące kryteriów

Zamawiający przyjmuje, iż najkrótszy termin realizacji  zamówienia wynosi 14 dni, każda niższa wartość otrzyma maksymalnie 5 pkt.

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2015-11-04 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

Ul. Waryńskiego 22A

16-400 Suwałki

sekretariat p.210

Oferty można również przesłać do Zamawiającego na następujący nr faksu 087 566-22-60, i potwierdzić pisemnie w ciągu trzech dni.

Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.rehabilitacja.suwalki.pl

http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ oraz przekazane wykonawcom, którzy złożyli oferty w formie pisemnej.

Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest:

stanowisko: Kierownik Sekcji Gospodarczo – Technicznej - Dorota Mendak

tel. 0 87563 28 98

fax. 0 87 566 22 60

w terminach dni robocze

w godz. pomiędzy 9.00 a 12.30

Metryka strony

Udostępniający: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach ul. Waryńskiego 22A, 16 400 Suwałki

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Mendak

Data wytworzenia: 2015-10-27

Wprowadzający: Dorota Mendak

Data wprowadzenia: 2015-10-27

Data modyfikacji: 2015-11-05

Opublikował: Dorota Mendak

Data publikacji: 2015-10-27