Zamówienie Nr SGT 3331-7/07 z dnia 2007-11-21 - Modernizacja pokrycia dachowego Pawilonu II oraz elementów zewnętrznych

Tytuł Modernizacja pokrycia dachowego Pawilonu II oraz elementów zewnętrznych
Numer SGT 3331-7/07
Data wydania 2007-11-21
SGT. 3331-7/07                                                                             Suwałki, 2007-11-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: SGT 3331-7/07
Nazwa zadania: Modernizacja pokrycia dachowego Pawilonu II oraz elementów zewnętrznych
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z późn. zm.) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
E-mail: sgt@spzozor.pl
Godziny urzędowania: 8.00-15.35
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można także uzyskać: osobiście, bądź za zaliczeniem pocztowym
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Sekretariat pokój nr 210
tel/fax 087 566 22 60
Godziny urzędowania: 8.00-15.35
koszt siwz:  40,00 zł + VAT
 
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
 
„Modernizacja pokrycia dachowego Pawilonu II oraz elementów zewnętrznych”
1.1.   Wymiana pokrycia dachowego na pawilonie II
  • Wymiana pokrycia dachowego na blachę trapezową na całym dachu pawilonu II
  • Wymiana folii paroprzepuszczalnej, łat i kontr łat na całym dachu pawilonu II
  • Wymiana folii rynien i rur spustowych na całym dachu pawilonu II
  • Montaż ław kominowych zgodnie ze schematem na rzucie dachu
  • Montaż drabinek śnieznych zgodnie ze schematem na rzucie dachu
 
1.2.    Montaż nasad obrotowych typu Tulipan i Turbowent (w kolorze pokrycia dachowego), na przewodach wentylacyjnych zgodnie z przedmiarem robót (nasady typu Tulipan na kanałach z wylotami poniżej kalenicy oraz nasady typu Turbowent na kanałach wentylacyjnych z korytarza pawilonu II), wraz z wymianą czapek kominowych, uwaga w miejscu montażu nasady zamurować boczne otwory wentylacyjne komina.
 
1.3.   Wymiana istniejącej izolacji cieplnej poziomej pawilonu II wraz z folią paroizolacyjną
 
1.4.   Usunięcie uszkodzeń powstałych w wyniku oddziaływania warunków atmosferycznych na opasce betonowej Pawilonu II – wymiana istniejącej betonowej na opaskę z polbruku – 96,6 m2.
 
1.5.    Wykonanie izolacji pionowej ściany zewnętrznej przy klatce schodowej Pawilonu II.
na głębokość 280cm na długości 734cm
 
1.6. Z uwagi na poziom wylotu przewodów wentylacyjnych z punktu pielęgniarskiego i gabinetów lekarskich Pawilonu II, przewidziano podwyższenie wysokości kominów.
 
1.7. Instalacja odgromowa i przeciw przepięciowa
Ponieważ na dachu będzie wymieniane pokrycie dachowe istniejącą instalację odgromową   należy zdemontować. Po wykonaniu remontu dachu, należy odtworzyć instalację. Wykonać pomiary oporności uziemienia. 
Szczegółowy zakres robót zawierają: przedmiary robót, dokumentacja techniczna i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
 
 Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych
 
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do 31 maja 2008r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
-Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia, wraz z dołączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, tj. budowlane, elektryczne, sanitarne oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby zawodowej,
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Wypełniony i popisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy – formularz ofertowy
- Wykaz wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem (pokrycia dachowe) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z dołączoną informacją o zrealizowaniu podobnych zadań pod względem wartości i rodzaju
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Oświadczenie czy nie pozostaje w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu ustawy z dnia 21.08.1997r. Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi
- Wypełniony i parafowany wzór umowy
 
1.5 Inne
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
(w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osobę/y uprawniona/e z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”)
2. Z ubiegania się o wykonanie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny
3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:  
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę  
A.2) Wzór umowy   - parafowany przez wykonawcę  
A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 
A.4) Wykaz wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartości robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
A.5) Oświadczenie
A.6) Wykaz kadry proponowanej do realizacji zadania 
 
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:    B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.    B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.    B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.    B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji (dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, tj. budowlane, elektryczne, sanitarne oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby zawodowej).
 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (pokrycia dachowe) i wartością robotom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.    D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.    E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.     -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".      F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:   F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w niniejszym siwz dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty tego nie wymagające składane są wspólnie     G. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty można dołączyć odpowiednio następujące dokumenty: G.1) Dokumenty (dot. przedmiotu zamówienia) w języku polskim stwierdzające, że użyte materiały spełniają wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa oraz są dopuszczone do obrotu i użytkowania ( deklaracje zgodności CE) bądź odpowiednio:
G.2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych G.3) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. szczegółowy opis dla wykonawcy - określenie systemów zapewnienia jakości G.4) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zarządzania środowiskiem. opis dla wykonawcy - określenie systemów zarządzania środowiskiem 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000, słownie: sześć tysięcy złotych.
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11 grudnia 2007r.
 
przy czym, za termin wniesienia wadium w formie polecenia przelewu przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego
 
3. Wykonawca wnosi wadium:
3.1) w pieniądzu, sposób przekazania:
przelew na numer rachunku bankowego zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy Rutka Tartak Oddział w Suwałkach 26 93670007 0010 0016 8380 0001
lub w jednej z poniżej podanych form:
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.)
sposób przekazania: oryginał dokumentu dostarczyć do Głównego Księgowego SP ZOZ OR w Suwałkach pokój 208.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium            Waga  
cena                             100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12 grudnia 2007r. do godz. 10.00
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 210 - Sekretariat
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12 grudnia 2007r. o godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 203 – Sala konferencyjna
                          
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 11 stycznia 2008r.
                          
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr           
228102-2007 dnia 21 listopada  2007r.                        
                        …………………………….
                                 Kierownik Zamawiającego
 

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2007-11-21

Data modyfikacji: 2007-11-21

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2007-11-21