Zamówienie Nr SGT 3331-5/07 z dnia 2007-10-09 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Tytuł Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer SGT 3331-5/07
Data wydania 2007-10-09
Suwałki, 2007-10-01

SGT. 3331-5/07                                                                             

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: SGT 3331-5/07
Nazwa zadania: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z późn. zm.) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Strona WWW: www.umwp-podlasie.pl/bip/spzozors/
E-mail: sgt@spzozor.pl
Godziny urzędowania: 8.00-15.35
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.umwp-podlasie.pl/bip/spzozors/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można także uzyskać: osobiście, bądź za zaliczeniem pocztowym
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Sekretariat pokój nr 210
tel/fax 087 566 22 60
Godziny urzędowania: 8.00-15.35
koszt siwz:  8 zł + VAT
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielono na części: Zadanie I i Zadanie II
Sprzęt rehabilitacyjny
Zadanie I
1.      Łóżka z osprzętem, barierkami i materacem sztuk - 2
 
-          konstrukcja z kształtowników stalowych pokryta farbami proszkowymi ( białe ), wspomagane sprężyną gazową
-          regulowane w zakresie do 70 stopni oparcie pleców oraz w zakresie do 45 stopni regulowana sekcja uda
-          trójdzielne leże z siatki stalowej, wymiary około 2100 x 950 mm, stała wysokość leża około 550 mm. wyposażone w materac dwukrotnie łamany, materac w dodatkowym pokrowcu z tkaniny nieprzemakalnej, przepuszczalnej od środka
-          barierki boczne składane na ramę leża – chromowane – po obu stronach leża oraz w podwójna ramę wyciągową,
-          podstawka do basenu przymocowana pod ramę łóżka,
-          oprawy na kartę gorączkową z możliwością zawieszenia na łóżka w ilości 5 sztuk)
-          nad łóżkiem uchwyty przymocowane do stelaża ( podwójna rama wyciągowa )
 
 
2.      Łóżka rehabilitacyjne z wyposażeniem sztuk - 5
Wersja elektryczna
-   wymiary: około 2100 x 950mm
-   wysokość około 1010 mm
-   wysokość leża około 550 mm
-   dwukrotnie łamane leże
-   elektryczne regulacje wysokości leża, sekcja oparcia pleców ok.70º, możliwość oparcia uda i podudzia,
-    pilot ręczny do sterowania funkcjami łóżka ( wersja elektryczna )
-   koła blokowane centralnie, jedno posiadające blokadę kierunkową
-   2 barierki boczne ochronne składane
-    podwójna rama wyciągowa
-   wysuwana półka do odkładania pościeli
-   uchwyt na kaczkę, worki, tablicę gorączkową, do kroplówek
-   materac paraprzepuszczalny ( grubość ok. 13 cm , p/odleżynowy, stabilny zagłówek, zawór reanimacyjny, dodatkowy pokrowiec z tkaniny nieprzemakalnej, pompa stabilizująca, alarm dźwiękowy wizualny, do 150 kg)
-   oprawy na kartę gorączkową z możliwością zawieszenia na łóżka
 
Zadanie II
3.      Aparat do ultradźwięków sztuk - 1
 
Generator ultradźwiękowy – wymagane parametry:
- Zasilanie: 230V AC, 50Hz, 0,5A
- Kabel dodatkowy łączący głowicę z aparatem
- Zabezpieczenie: kl. I typ B
- Częstotliwość: 1,0MHz, 3,2MHz lub 3,3MHz
- Emisja: ciągła, impulsowa 20% cyklu
- Modulacja częstotliwości: 100Hz
- Okres modulacji: 2 msek.
- Maksymalna moc na wyjściu: 22W przy aplikaturach 10cm2
                                                           11W przy aplikaturach 5cm2
                                                           2,2W przy aplikaturach 1 cm2
- Maksymalna intensywność: 2,2W/cm2
- Aplikatury ultradźwiękowe - głowice (wodoszczelne):
                                   - częstotliwość 1MHz +/-5% powierzchnia 5cm2 +/- 10%
                                   - częstotliwość 1MHz +/-5% powierzchnia 10cm2 +/- 10%
                                   - częstotliwość 3,3MHz +/-5% powierzchnia 1cm2 +/- 10%
                                   - częstotliwość 3,2MHz +/-5% powierzchnia 5cm2 +/- 10%
Dodatkowo:
- Kabel do aparatu Diatronic DT 713 łączący aparat z elektrodami – sztuk 3
- Kabel do aparatu Interdynamic ID 4C łączący aparat z elektrodami – sztuk 3
Rok produkcji - wymagany 2007r.
 
4.      Lampa do terapii światłem spolaryzowanym  na statywie sztuk - 1
 
 (ze statywem umożliwiającym postawienie na podłodze)
wymagane parametry:
-   średnica filtra :                        15 cm
-   zasilanie :                               100 –240 V ~, 56/60 Hz
-   bezpiecznik :                          T2A/250 V
-   moc żarówki halogenowej:         90 W,
-   klasa ochrony:                        Klasa I, IP 20
-   długość fali:                              około 480-3400 nm,
-   stopień spolaryzowania: >95%, ( 590- 1550 )
-    jednostkowa gęstość mocy : średnio 40mW/cm2
-   energia światła na minutę średnio : 2,4 J/cm2
Rok produkcji - wymagany 2007r.
 
5.      Cykloergometr rowerowy sztuk - 3
 
Do ćwiczeń w pozycji siedzącej:
-   siedzisko regulowane wysokość w pionie i w poziomie,
-   komputer monitorujący parametry: tętna, prędkości, wykonanej pracy, czasu, ilości spalonych kalorii, dystansu,
-   regulacja wielkości pracy ćwiczącego w oparciu o: płeć, wagę, wzrost,
-   koło zamachowe z mechanizmem wolnego biegu,
-   programy treningowe, programy terapeutyczne,
-   funkcja - zmiany poziomów obciążenia,
-   system monitorowania tętna poprzez czujniki umieszczone na kierownicy roweru,
-   funkcja doboru tętna w zależności od obciążenia ćwiczącego,
-   stabilna konstrukcja, do użytku o wzmożonej częstotliwości, waga użytkownika min około 140 kg,
Rok produkcji - wymagany 2007 r.
 
6.      Wózek inwalidzki – rehabilitacyjny sztuk - 4
 
-   wózek inwalidzki lekki aluminiowy, dla pacjentów o wadze do około 150kg,
-   spacerowo - pokojowy, zwrotny,
-   konstrukcja krzyżakowa, składana, pokryta lakierem proszkowym
-   możliwość regulacji rączek do pchania
Rok produkcji - wymagany 2007r.
 
7.      Komputerowy sprzęt do rehabilitacji mowy sztuk - 1
 
-   Komputerowy system wspomagający terapię afazji: do rehabilitacji chorych z afazją i występującą aleksją i agrafią. Profesjonalny multimedialny system ułatwiający terapię zdolności językowych w zakresie: tworzenia wypowiedzi, rozumienia, czytania, pisania, antonimów, synonimów, związków frazeologicznych, tworzenia słów, związków wyrazów silnie połączonych znaczeniowo i zdań
-    Możliwość nagrywania pacjentowi zestawu ćwiczeń (programy terapeutyczne).
-   Wybór stopni złożoności materiału, zmiana poziomów trudności, regulacja trwania treningu, regulacja dopuszczalnych korekt, prezentacje słuchowe treści językowych, zdjęć, rysunków.
-   monitor dotykowy, klawiatura,
-   nakładka na klawiaturę umożliwiająca prace osobom niesprawnym ruchowo,
-   program rysujący osobom niesprawnym ruchowo,
-   zestaw komputerowy zapewniający prawidłowe działanie systemu z wykorzystaniem wszystkich zawartych funkcji bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów
-   oprogramowanie pełne kompletne nie wymagające dodatkowych nakładów finansowych, (licencja bez ograniczeń czasowych)
-   pakiet zawierający: katalog pacjentów, program do archiwizacji wyników, tworzenia zestawień, aplikacji do tworzenia terapii długoterminowych, programy do ćwiczenia: tworzenia wypowiedzi, rozumienia, czytania, pisania, antonimów, synonimów, związków frazeologicznych, tworzenia słów, związków wyrazów silnie połączonych znaczeniowo i zdań
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: Urządzenia medyczne / 33100000-1
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
5 tygodni od dnia podpisania umowy
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
- Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Oświadczenie czy nie pozostaje w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu ustawy z dnia 21.08.1997r. Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi - Wypełniony i parafowany wzór umowy
1.5 Inne
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
- Foldery wraz z opisem, instrukcje obsługi i eksploatacji, Dokumenty (dot. przedmiotu zamówienia)w jęz. polskim stwierdzające, że dostarczone sprzęty spełniają wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa oraz są dopuszczone do obrotu i użytkowania ( deklaracje zgodności CE)
 
(w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osobę/y uprawniona/e z dopiskiem „za zgodność z oryginałem” )
 
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 określonych w ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy  Prawo zamówień publicznych.
2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium         Waga  
cena                            100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 17 października 2007r. do godz. 10.00
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 210 - Sekretariat
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 17 października 2007r. o godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 203 – Sala konferencyjna
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 16 listopada 2007r.
                          
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr  poz. 188313- 2007 dnia 09.10.2007r.                        
 
____________________________________
Kierownik Zamawiającego

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - Kierownik Sekcji Gospodarczo - Technicznej

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2007-10-09

Data modyfikacji: 2007-10-09

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2007-10-09