Ogłoszenie o zamówieniu SGT.3331-1/16

 

                                                                                                                               Suwałki, 2016-02-23

 

                                                                                                         BIP, Tablica ogłoszenie                                                                                                         

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SGT.3331-1/16

Nazwa zadania: Rozbudowa i przebudowa w ramach modernizacji oddziałów stacjonarnych SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  PZP (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach  Ulica: Waryńskiego 22A

Kod: 16-400

Miejscowość: Suwałki

Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/    , www.rehabilitacja.suwalki.pl

E-mail: sgt@spzozor.pl  tel.fax 087 566 22 60

Godziny urzędowania: 7.30-15.05

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

Strona WWW: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/    , www.rehabilitacja.suwalki.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego osobiście, bądź za zaliczeniem pocztowym

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

Ulica: Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki

Sekretariat pokój nr 210, tel/fax 087 566 22 60, godziny urzędowania: 7.30-15.05

 

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi 75,00 zł + VAT (koszty druku oraz przekazania).

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Określenie przedmiotu zamówienia

Branża budowlana

Przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych:

a) prace zewnętrzne:

- budowa budynku garażowego,

- budowa zadaszenia nad wejściem głównym na oddział stacjonarny

- odtworzenie uszkodzonych w trakcie budowy jak i uzupełnienie w nowe fragmenty nawierzchni komunikacji pieszej i drogowej, wykonanie trawnika,

- częściowe przełożenie istniejącego kabla energetycznego (na potrzeby budowy garażu),

- przebudowa przyłącza rury spustowej kan. deszczowej.

b) prace wewnętrzne:

- częściowe zerwanie powłok ściennych i podłogowych, wymiana części glazury, wykładzin pvc

- malowanie ścian i sufitów,

- wymiana systemu przyzywowego z nowymi panelami nadłóżkowymi i połączenie jego z systemem oddziału w pawilonie II z możliwością wyłączenia w dyżurkach obu oddziałów,

- zmiana usytuowania dzwonków przyzywowych,

- wymiana opraw oświetleniowych, oświetlenia ewakuacyjnego,

- wymiana kratek wentylacyjnych, uszkodzonych vertical oraz cięgien otwierania lufcików w oknach, zaworów termostatycznych,

- montaż pochwytów, półpostumentów pod umywalki, baterii umywalkowych,

- wymiana części wyposażenia meblowego i szafek ubraniowych.

Branża elektryczna

W ramach robót elektrycznych przewidziano wykonanie:

- wymiana opraw oświetlenia ogólnego na parterze,

- wymianę opraw oświetlenia ewakuacyjnego,

- wymianę paneli nadłóżkowych,

- system przyzywowy,

- przeniesienie zasilania elektrycznego.

 

Szczegółowe wytyczne realizacji zadania określa dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45259900-6 – Modernizacja zakładów

45453000-7 –  Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy tj. do (183 dni)

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

uszczegółowienie - referencja o wartości i zakresie robót odpowiadającym zakresowi przedmiotu zamówienia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - ustanowienia kierownika budowy, osoby z uprawnieniami budowlanymi i elektrycznymi,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - posiadania dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik Nr 1.

A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 PZP - załącznik Nr 2.

A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 PZP – załącznik nr 3.

A.4) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d PZP - załącznik nr 4.

A.5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5.

A.6) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 6.

A.7) Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 7.

A.8) Formularz cenowy– załącznik nr 8.

A.9) Kosztorys ofertowy zawierający stawkę roboczogodziny, wysokość kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysk, cenę netto i brutto.

 

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.6) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 PZP – załącznik nr 3.

C. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

C.2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 tj o wartości i zakresie robót odpowiadającym zakresowi przedmiotu zamówienia dot. realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

C.3) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

W szczególności ustanowienie kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane i elektryczne lub kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi i kierownika budowy z uprawnieniami elektrycznymi.

D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w  art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

D.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż cena składanej oferty brutto, jeżeli wskazani są podwykonawcy to polisa winna zawierać klauzule o odpowiedzialności za podwykonawców.

D.2) Inne dokumenty

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

E. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

E.1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w wyżej wymienionych punktach składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. C.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

E.2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w niniejszym SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

E.3) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy PZP , mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4), składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

E.4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

 

F. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki:

F.1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

F.2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

F.3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A.2), A.3), A.4),  B.1), B.2), B.3), B.4), B.5) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

 

G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ do odbioru wykonanych prac należy dołączyć następujące dokumenty:

1) Dokumenty (dot. przedmiotu zamówienia) stwierdzające, że użyte materiały, wbudowane urządzenia spełniają wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa oraz są dopuszczone do obrotu i użytkowania (deklaracje zgodności CE, atesty) bądź odpowiednio,

2) Opis wbudowanych urządzeń technicznych, instrukcji obsługi w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia.

 

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

H.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

H.2) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

H.3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

H.4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

H.5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. H.6), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

H.6) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. A.3) oraz pkt. od B.1) do B.5) dotyczących każdego z tych podmiotów.

H.7) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

 

2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp           Nazwa kryterium                    Waga kryterium

1             cena                                                        95

2             termin wykonania zamówienia          5

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 16.03.2016r do godz.10.00

w siedzibie Zamawiającego:  SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki

Pokój nr 210 - Sekretariat

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 16.03.2016r, o godz. 11.00.

w siedzibie Zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki Pokój nr 203 – Sala konferencyjna

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:                                 
44796-2016.  Data zamieszczenia: 2016-03-01  

 

 

                                                                               ____________________________________

                                                                                     Kierownik zamawiającego

 

Metryka strony

Udostępniający: SGT

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Mendak

Wprowadzający: Dorota Mendak

Data wprowadzenia: 2016-03-01

Data modyfikacji: 2016-03-01

Opublikował: Dorota Mendak

Data publikacji: 2016-03-01