ZAWIADOMIENIE o WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY SGT.3331-2/13

 

 SGT.3331-2/          /13                                                                 Suwałki, dn. 27.05.2013r.

 

Samodzielny Publiczny

Zakład Opieki Zdrowotnej

Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

ul. Waryńskiego 22a

 

16-400 Suwałki

BIP

Tablica ogłoszeń

 

 

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SGT.3331-2/13. Nazwa zadania: Wykonanie termomodernizacji obiektu Pawilonu I i II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach,  etap II  - docieplenie i odnowienie elewacji, wykonanie klimatyzacji i niezbędnej do klimatyzatorów instalacji elektrycznej, przebudowa wejścia głównego do budynku.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe  Łukasz Pałuska, Aleksandrowo 28,  16-503 Krasnopol

 

Uzasadnienie wyboru:

odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium wyboru.        

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2013-06-12.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

 

 

Nr oferty

 

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

 

Streszczenie spełnienia warunków udziału w  postępowaniu i oceny ofert

Cena brutto

Zł  PLN

Kolejność ofert    wg kryterium  – najniższa cena

1

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo- Usługowe ,,WIT” s.c. W. Średziński, T. Targoński

ul. Hetmańska 44

15-727 Białystok

Spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

566 766,55

Szósta w kolejności

2

Zakład Remontowo – Budowlany Instalacje Elektryczne, Sanitarne i C.O. Zefir Marian Nowikowski

ul. 1 Maja 42

16-420 Raczki

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

529 936,44

Piąta w kolejności

3

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe  Łukasz Pałuska

Aleksandrowo 28,

16-503 Krasnopol

Spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

448 208,13

Pierwsza w kolejności - najkorzystniejsza

4

Przedsiębiorstwo Projektowo - Budowlano  ,, Arkada”

ul. Kowalskiego 24/16

16-400 Suwałki

Spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

518 537,16

Czwarta w kolejności

5

GOBER Firma Budowlana Szymon Gober

ul. Wojska Polskiego 23ABC/61

16-400 Suwałki

Spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

616 484,71

Siódma w kolejności

6

Pracowniczy Ośrodek Maszynowy w Augustowie Spółka z o.o.

ul. Tytoniowa 4

16-300 Augustów

Spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

482 253,85

Trzecia w kolejności

7

Zakład Ogólnobudowlany

Wiesław Zieliński

ul. Zastawie 8

16-400 Suwałki

Nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, oferta podlega odrzuceniu

592 434,62

-

8

Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe ELFAS Antoni Wincza

ul. Falka 16

16-400 Suwałki

Nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, oferta podlega odrzuceniu

496 122,06

-

9

REM-BUD Sp. zo.o.

ul. Sejneńska 57

16-400 Suwałki

Spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

477 512,84

Druga w kolejności

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu ofert:

 

W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty:

Ofertę nr 7 - Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Zieliński ul. Zastawie 8, 16-400 Suwałki

 

Uzasadnienie: zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Wykonawca nie dostarczył wymaganego dokumentu tj. kosztorysów ofertowych zawierających stawkę roboczogodziny, wysokość kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysk, cenę netto i brutto w związku z czym nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu co skutkowało wykluczeniem z postępowania.

 

Ofertę nr 8 - Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe ELFAS Antoni Wincza ul. Falka 16

16-400 Suwałki

 

Uzasadnienie: zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7 PZP odrzucono ofertę ponieważ wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, polegającej na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:

 

W prowadzonym postępowaniu wykluczono następującego wykonawcę:

Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Zieliński, ul. Zastawie 8, 16-400 Suwałki

 

Uzasadnienie: zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 PZP wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca nie dostarczył wymaganego dokumentu tj. kosztorysów ofertowych zawierających stawkę roboczogodziny, wysokość kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysk, cenę netto i brutto w związku z czym nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4.

 

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)         wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)         odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1)         niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)         zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)

 

Fakt otrzymania niniejszej informacji należy potwierdzić na nr faksu 087 566 22 60.

 

 

 

 

                                                                           ____________________________________

                                                                                          Kierownik zamawiającego

 

 

 

 

 

 

                       

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: sgt

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2013-05-27

Data modyfikacji: 2013-05-27

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2013-05-27