OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SGT.3331-2/13

                                                                                                                                                 Suwałki, 2013-04-29

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SGT.3331-2/13.

Nazwa zadania: Wykonanie termomodernizacji obiektu Pawilonu I i II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach,  etap II  - docieplenie i odnowienie elewacji, wykonanie klimatyzacji i niezbędnej do klimatyzatorów instalacji elektrycznej, przebudowa wejścia głównego do budynku.

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach  Ulica: Waryńskiego 22A

Kod: 16-400

Miejscowość: Suwałki

Strona internetowa www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/

E-mail: sgt@spzozor.pl  tel.fax 087 566 22 60

Godziny urzędowania: 7.30-15.05

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

Strona www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego osobiście, bądź za zaliczeniem pocztowym

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

Ulica: Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki

Sekretariat pokój nr 210, tel/fax 087 566 22 60, godziny urzędowania: 7.30-15.05

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi 25,00 zł + VAT (koszty druku oraz przekazania).

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Opis przedmiotu zamówienia:

Branża budowlana

Przewiduje sie wykonanie następujących robót budowlanych:

- docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz ze ścianami fundamentowymi i piwnicznymi,

- wymianę / przełożenie opaski betonowej wokół budynku oraz odnowienie lub wymianę wszelkich elementów związanych z budynkiem takich jak : schody i podesty zewnętrzne, balustrady, pochylnie, murki itp.,

- wymianę rynien spustowych,

- wymiana stolarki drzwiowej i odnowienie ścian wejścia głównego w pawilonie II.

Branża sanitarna

Przewidziano klimatyzację niektórych pomieszczeń parteru, piętra Pawilonu I i parteru Pawilonu II (część klimatyzacji została już wykonana  w I etapie),

rozmieszczenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych wykonać zgodnie z częścią graficzną branży sanitarnej i architektonicznej oraz specyfikacją opracowania.

Branża elektryczna

W ramach robót elektrycznych przewidziano wykonanie:

- zasilania klimatyzatorów, oświetlenia zewnętrznego,

- dostosowania rozdzielni elektrycznych do potrzeb nowo zainstalowanych urządzeń,

- montaż podświetlenia logo w istniejącym chodniku wykończonym kostką polbruk,

- badania instalacji odgromowej

 

Szczegółowe wytyczne realizacji zadania określa dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ.

W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych stwierdzonych w protokole konieczności przez zamawiającego, wykonawca wykona je na podstawie kosztorysu robót dodatkowych, sporządzonego z uwzględnieniem stawek narzutów (Kp, Kz i Z) i  roboczogodziny z kosztorysu ofertowego; koszty materiałów, które nie są wycenione w kosztorysie ofertowym będą wycenione na podstawie aktualnych cenników SECOCENBUD.

 Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania wymiarów  na gruncie.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45259900-6 – Modernizacja zakładów

45453000-7 –  Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331220-4 – Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

Zastosowane w dokumentacji wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech parametrów technicznych i  jakościowych.

Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy wyrobu, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi parametry, techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe niegorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego.

Ilekroć  niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Trzy miesiące od daty zawarcia umowy

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)            posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

2)            posiadania wiedzy i doświadczenia,

 Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

uszczegółowienie - referencja o wartości i zakresie robót odpowiadającym zakresowi przedmiotu zamówienia,

 3)           dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - ustanowienia kierownika budowy, osoby z uprawnieniami budowlanymi , sanitarnymi i elektrycznymi,

4)            sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - posiadania dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik Nr 1.

2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 PZP – załącznik nr 2.

3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 3.

4) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4.

5) Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 5.

6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

7) Kosztorys ofertowy zawierający stawkę roboczogodziny, wysokość kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysk, cenę netto i brutto)

 

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

3. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 PZP, należy złożyć następujące dokumenty:

1) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

4. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w  art. 22 ust. 1 pkt.4), należy złożyć następujące dokumenty:

1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w wyżej wymienionych punktach składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4) zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale V pkt.1 . 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

5) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

6) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.B.4), składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

7) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

 

6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty.

3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w niniejszym SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

 

7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ do odbioru wykonanych prac należy dołączyć następujące dokumenty:

1) Dokumenty (dot. przedmiotu zamówienia) stwierdzające, że użyte materiały, wbudowane urządzenie spełniają wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa oraz są dopuszczone do obrotu i użytkowania (deklaracje zgodności CE) bądź odpowiednio,

2) Opis wbudowanych urządzeń technicznych, instrukcji obsługi w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia.

 

 Wszystkie składane dokumenty muszą być w języku polskim bądź przetłumaczone na język polski.

 

8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

2) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. Vi ust 6, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

 6) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa dziale VI.3 i 4  polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w dziale VI.1.3) oraz VI.2.1) do VI.2.5) dotyczących każdego z tych podmiotów.

 7) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w dziale VI.3 i 4  polega na zasobach innych podmiotów w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące:

zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

 

2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 15.05.2013r do godz.10.00

w siedzibie Zamawiającego:  SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki

Pokój nr 210 - Sekretariat

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 15.05.2013r, o godz. 11.00.

 w siedzibie Zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki Pokój nr 203 – Sala konferencyjna

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem  aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

 Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 173894-2013  Data zamieszczenia  30.04.2013r.

 

 

                                                                                        ____________________________________

                                                                                                      Kierownik zamawiającego

 

Metryka strony

Udostępniający: sgt

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Data wytworzenia: 2013-04-30

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2013-04-30

Data modyfikacji: 2013-04-30

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2013-04-30