2007-01-08

  SIWZ  znajduje się pod ogłoszeniem w załączniku w formacie pdf

 

                                                                                                                 Suwałki, 2007-01-08

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro

 

1) Nazwa i adres zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

ul. Waryńskiego 22A    16-400 Suwałki   tel. 0-87 566 22 33,  fax 0-87 566 22 60

www.umwp-podlasie.pl/bip/spzozors/         ;   sgt@spzozor.neostrada.pl

 

2) Określenie trybu zamówienia:  przetarg nieograniczony

 

3) SIWZ można odebrać w Siedzibie Zamawiającego, p. 210 Sekretariat lub za zaliczeniem pocztowym, (SIWZ - cena 8 zł+ VAT)

 

4) Przedmiot zamówienia obejmuje:

„Dostawa wyposażenia Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach”.

 

Wykaz sprzętu:  

                            a) szafki pacjentów do 16 sal chorych,

                            b)  meble do punktu pielęgniarskiego,

a)      szafki pacjentów do 16 sal chorych - 16 kpl

Ø        szafki metalowe do sal chorych oddziału szpitalnego, mocowane do ściany ( wiszące ),zamykane na klucz z uchwytem do paska zapinanego na rękę, jak w szafkach basenowych,

Ø        wszystkie drzwiczki szafek zamykane na klucz, wymagana jest dostawa 3 kompletów kluczy,

Ø        szafki metalowe wykonane z blachy malowanej proszkowo w kolorze beżowym – RAL 1015,

Ø        szafki należy dostarczyć i zamontować w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,

Ø        termin montażu należy uzgodnić z Zamawiającym.

Na 16 kompletów szafek do sal chorych składa się:

Szafka nr 1 – 6 szt.

Szafka nr 2 – 16 szt.

Szafka nr 3 – 2 szt.

b)      meble do punktu pielęgniarskiego, 1 kpl

Biurko metalowe 1 szt.

Ø        740x1600x800mm ( wys. x szer. x gł.)z dwoma kontenerkami szafkami; jedna szafka z 3

Ø        szufladami, druga z drzwiczkami na dokumenty ( np. stojące segregatory ),

Ø        stelaż biurka wykonany ze stalowych profili zamkniętych o przekroju czworokątnym, boki z blachy, blaty z płyty melaminowanej w kolorze np. olchy. Stelaż malowany proszkowo w kolorze beżowym – RAL 1015,

Ø       wszystkie szuflady i drzwiczki zamykane na klucz, wymagana jest dostawa 3 kompletów kluczy.

Szafa metalowa 1 szt.

Ø        Malowana proszkowo w kolorze beżowym – RAL 1015,

Ø        Górne drzwiczki szklane, dolne pełne z blachy, jedna szafka bez dolnego wieńca aby mógł wjechać wózek na leki. Dopuszcza się drzwiczki górne z obrzeżem metalowym szerokości do 5,0 cm i wypełnieniem szkłem;

Ø        Wszystkie drzwiczki zamykane na klucz, wymagana jest dostawa 3 kompletów kluczy

Szafka metalowa wisząca 1 szt.

 

Ø        Malowana proszkowo w kolorze beżowym – RAL 1015, o wym. 1200x500x150 mm

Ø        Na wiszące elektrody dług. 110 cm., metalowy wieszak mocowany do tylnej ścianki,

Ø        Szafka zamykana na klucz, wymagana jest dostawa 3 kompletów kluczy.

 

Opis szczegółowy rysunek – str. 5

 

Oznaczenie wg  Wspólnego Słownika Zamówień:

 

a)      szafki pacjentów do 16 sal chorych,- 36121120-2- szafki metalowe,

b)    meble do punktu pielęgniarskiego, - 36121130-5 – biurko metalowe,36121120-2- szafki metalowe,

 

6) Termin wykonania zamówienia – do 20 lutego 2007r.

 

7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki:

- określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych

- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

- wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności zbliżonej do zakresu zamówienia wraz z załączeniem referencji, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością,

- spełniają warunki SIWZ

- udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia

 

8) Informacja na temat wadium:

Nie wymagane

 

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%

 

10) Miejsce i termin składania ofert: do dnia 2007-17-01 do godz. 10:00

 w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

ul. Waryńskiego 22A    16-400 Suwałki   Sekretariat p.210

 

11) Otwarcie ofert: dnia 2007-01-17 godz. 11.00, w siedzibie zamawiającego - Sala konferencyjna pok. 203

 

12) Termin związania ofertą -  30 dni.

 

13) Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

w sprawach formalnych: Edyta Domalewska tel. 087563-28-98 w godzinach 8.30-14.00 pok.202

w sprawach merytorycznych dot. sprzętu: Dorota Mendak, tel. 087563-28-98 w godzinach od 8.30-14.00 pok.202

             

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samodzielny Publiczny ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Aldona Olszewska

Wprowadzający: Aldona Olszewska

Data wprowadzenia: 2007-01-08

Data modyfikacji: 2007-01-08

Opublikował: Aldona Olszewska

Data publikacji: 2007-01-08