2007-01-08
SIWZ znajduje się pod ogłoszeniem w załączniku w formacie pdf
Suwałki, 2007-01-08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro
1) Nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach ul. Waryńskiego 22A 16-400 Suwałki tel. 0-87 566 22 33, fax 0-87 566 22 60 www.umwp-podlasie.pl/bip/spzozors/ ; sgt@spzozor.neostrada.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
3) SIWZ można odebrać w Siedzibie Zamawiającego, p. 210 Sekretariat lub za zaliczeniem pocztowym, (SIWZ - cena 8 zł+ VAT)
4) Przedmiot zamówienia obejmuje: „Dostawa wyposażenia Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach”.
Wykaz sprzętu: a) szafki pacjentów do 16 sal chorych, b) meble do punktu pielęgniarskiego, a) szafki pacjentów do 16 sal chorych - 16 kpl Ø szafki metalowe do sal chorych oddziału szpitalnego, mocowane do ściany ( wiszące ),zamykane na klucz z uchwytem do paska zapinanego na rękę, jak w szafkach basenowych, Ø wszystkie drzwiczki szafek zamykane na klucz, wymagana jest dostawa 3 kompletów kluczy, Ø szafki metalowe wykonane z blachy malowanej proszkowo w kolorze beżowym – RAL 1015, Ø szafki należy dostarczyć i zamontować w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, Ø termin montażu należy uzgodnić z Zamawiającym. Na 16 kompletów szafek do sal chorych składa się: Szafka nr 1 – 6 szt. Szafka nr 2 – 16 szt. Szafka nr 3 – 2 szt. b) meble do punktu pielęgniarskiego, 1 kpl Biurko metalowe 1 szt. Ø 740x1600x800mm ( wys. x szer. x gł.)z dwoma kontenerkami szafkami; jedna szafka z 3 Ø szufladami, druga z drzwiczkami na dokumenty ( np. stojące segregatory ), Ø stelaż biurka wykonany ze stalowych profili zamkniętych o przekroju czworokątnym, boki z blachy, blaty z płyty melaminowanej w kolorze np. olchy. Stelaż malowany proszkowo w kolorze beżowym – RAL 1015, Ø wszystkie szuflady i drzwiczki zamykane na klucz, wymagana jest dostawa 3 kompletów kluczy. Szafa metalowa 1 szt. Ø Malowana proszkowo w kolorze beżowym – RAL 1015, Ø Górne drzwiczki szklane, dolne pełne z blachy, jedna szafka bez dolnego wieńca aby mógł wjechać wózek na leki. Dopuszcza się drzwiczki górne z obrzeżem metalowym szerokości do 5,0 cm i wypełnieniem szkłem; Ø Wszystkie drzwiczki zamykane na klucz, wymagana jest dostawa 3 kompletów kluczy Szafka metalowa wisząca 1 szt.
Ø Malowana proszkowo w kolorze beżowym – RAL 1015, o wym. 1200x500x150 mm Ø Na wiszące elektrody dług. 110 cm., metalowy wieszak mocowany do tylnej ścianki, Ø Szafka zamykana na klucz, wymagana jest dostawa 3 kompletów kluczy.
Opis szczegółowy rysunek – str. 5
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
a) szafki pacjentów do 16 sal chorych,- 36121120-2- szafki metalowe, b) meble do punktu pielęgniarskiego, - 36121130-5 – biurko metalowe,36121120-2- szafki metalowe,
6) Termin wykonania zamówienia – do 20 lutego 2007r.
7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki: - określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności zbliżonej do zakresu zamówienia wraz z załączeniem referencji, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością, - spełniają warunki SIWZ - udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia
8) Informacja na temat wadium: Nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%
10) Miejsce i termin składania ofert: do dnia 2007-17-01 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach ul. Waryńskiego 22A 16-400 Suwałki Sekretariat p.210
11) Otwarcie ofert: dnia 2007-01-17 godz. 11.00, w siedzibie zamawiającego - Sala konferencyjna pok. 203
12) Termin związania ofertą - 30 dni.
13) Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: w sprawach formalnych: Edyta Domalewska tel. 087563-28-98 w godzinach 8.30-14.00 pok.202 w sprawach merytorycznych dot. sprzętu: Dorota Mendak, tel. 087563-28-98 w godzinach od 8.30-14.00 pok.202
|
Metryka strony