2006-11-24
SOP.3321-6/06 Suwałki, 2006-11-23
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro
1) Nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach ul. Waryńskiego 22A 16-400 Suwałki tel. 0-87 566 22 33, fax 0-87 566 22 60 www.umwp-podlasie.pl/bip/spzozors/ ; sop@spzozor.neostrada.pl
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
3) SIWZ można odebrać w Siedzibie Zamawiającego, p. 210 Sekretariat lub za zaliczeniem pocztowym, (SIWZ - cena 8 zł)
4) Przedmiot zamówienia obejmuje: ,,Dostawa, zainstalowanie zespołu komputerowego stacjonarnego - 2 kpl i urządzenia komputerowego laptop -1 szt”
Zamówienie podzielono na dwa zadania: Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie I - dostawa i zainstalowanie zespołu komputerowego stacjonarnego – 30230000-0 – urządzenia komputerowe Zadanie II - dostawa i zainstalowanie urządzenia komputerowego laptop – 30213100-6 – notebook
Opis przedmiotu zamóenia Zadanie I - dostawa, zainstalowanie zespołu komputerowego stacjonarnego - 2 kpl wymagania minimalne: § Procesor: częstotliwość taktowania procesora 3,4 GHz Pojemność pamięci cache 4 MB, przy procesorze dwurdzeniowym częstotliwość taktowania procesora 1,86 GHz Pojemność pamięci cache 2 MB; § Zainstalowana pamięć: 1024 MB; § Pojemność dysku: 160GB 7200 rpm 8mb cache SATA; § Napędy: FDD 1,4 MB i nagrywarka DVD; § Karta sieciowa: 10/100 MB § Zainstalowany system operacyjny: Winodows XP Professional PL plus oprogramowanie do nagrywarki i DVD; § Oprogramowanie: Microsoft Word i Exel, Power Point ( ver.polska 2003 ) § UPS – zasilacz awaryjny 500 VA § Monitor LCD ze zintegrowanymi ( wbudowanymi) głośnikami: Przekątna ekranu 19 cali; § Klawiatura; myszka optyczna.
Gwarancja: zespół komputerowy 24 miesiące, monitor – 36 miesięcy; § Serwis u zamawiającego ( serwis zapewnia sprzedawca, zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu ). Czas reakcji na zgłoszenie awarii 24 h, w przypadku naprawy dłużej niż 7 dni sprzedawca zapewnia sprzęt zastępczy. § Deklaracja zgodności CE.
Zadanie II - dostawa i zainstalowanie urządzenia komputerowego laptop - 1 szt wymagania minimalne:
• Wejście zasilania (DC-in) • wejście na mikrofon • 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor) • wyjście słuchawkowe • RJ-11 • RJ-45 • 4 x USB 2.0 • 1x FireWire (IEEE1394)
Microsoft Windows XP Media Center Edition PL
§ Serwis u zamawiającego (serwis zapewnia sprzedawca, zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu). Czas reakcji na zgłoszenie awarii 24 h, w przypadku naprawy dłużej niż 7 dni sprzedawca zapewnia sprzęt zastępczy. § Deklaracja zgodności CE.
5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie I - dostawa i zainstalowanie zespołu komputerowego stacjonarnego – 30230000-0 – urządzenia komputerowe Zadanie II - dostawa i zainstalowanie urządzenia komputerowego laptop – 30213100-6 – notebook
6) Termin wykonania zamówienia – do 27 grudnia 2006r.
7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki: - określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności zbliżonej do zakresu zamówienia wraz z załączeniem referencji, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością, - spełniają warunki SIWZ - udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia (szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia)
8) Informacja na temat wadium: Nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%
10) Miejsce i termin składania ofert: do dnia 2006-12-05 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach ul. Waryńskiego 22A 16-400 Suwałki Sekretariat p.210
11) Otwarcie ofert: dnia 2006-12-05 godz. 11.00, w siedzibie zamawiającego- Sala konferencyjna pok. 203
12) Termin związania ofertą - 30 dni.
13) Osoby uprawnione do kontaktów z dostawcami: w sprawach formalnych: Edyta Domalewska tel.563-28-87 w godzinach 8.30-14.00 pok.202 w sprawach merytorycznych dot. sprzętu: Jacek Sokołowski tel. 0 501 218 169 w godzinach 8.00-14.00
|
Metryka strony