Numer sprawy: SGT.3331-3/14

                                                                                                                                                Suwałki , 2014-10-17

 

                                                                                                                  BIP

                                                                                                                  Tablica ogłoszeń

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SGT.3331-3/14. Nazwa zadania:  Zakup sprzętu rehabilitacyjnego do SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t ze zm.)  SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach  Ulica: Waryńskiego 22A

Kod: 16-400

Miejscowość: Suwałki

Strona internetowa www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/

E-mail: sgt@spzozor.pl  tel.fax 087 566 22 60

Godziny urzędowania: 7.30-15.05

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

Strona www: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego osobiście, bądź za zaliczeniem pocztowym

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

Ulica: Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki

Sekretariat pokój nr 210, tel/fax 087 566 22 60, godziny urzędowania: 7.30-15.05

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi 15,00 zł + VAT (koszty druku oraz przekazania).

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

Zadanie I

1. Urządzenie do ćwiczeń biernych kończyn dolnych - szyna elektryczna - 2 sztuki

2. Mata do rehabilitacji – 15 sztuk

 

Zadanie II

Pionizator kinetyczny – dziecięcy - 1 sztuka

 

Zadanie III

Aparat do krioterapii ciekłym azotem - 1 sztuka

 

 

Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia

Rok produkcji 2014.

Gwarancja min. 24 miesiące.

 

Dostawca zobowiązany jest w/w sprzęty: dostarczyć do siedziby zamawiającego, wnieść,  zamontować/uruchomić, przeszkolić personel z zakresu obsługi, dołączyć aktualnie obowiązujące dokumenty atesty, certyfikaty dopuszczające do użytkowania, dzienniki aparatu.

W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, który został sprecyzowany przez wnioskujących w oparciu o normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy odniesień bądź nazw, czy typów zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień: Urządzenia medyczne / 33100000-1

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Zadanie I,  Zadanie II, Zadanie III

cztery tygodnie od dnia podpisania umowy

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu   weryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

 

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.

 

5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

 

6. Zamawiający odrzuca ofertę, zgodnie z art. 89 PZP.

7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.

A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 PZP.

A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP.

A.4) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d PZP.

A.5) Wzór umowy -parafowany przez wykonawcę

A.6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

A.7) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.

A.8) Foldery, zdjęcia wraz ze szczegółowym opisem funkcji, danych technicznych zaproponowanego aparatu/ sprzętu wraz z  deklaracją zgodności CE, certyfikaty, atesty bądź dokument równoważny.

 

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w  art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

C.2) Inne dokumenty

Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

D. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

D.1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

D.2) zamiast dokumentu, o którym mowa w niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

D.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w powyższych punktach, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszej SIWZ.

D.4) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca, składa dokumenty oświadczenie bądź zaświadczenie właściwego organu zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ.

D.5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

 

E. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki:

Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. 

Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w niniejszej SIWZ  dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

F.1. foldery, zdjęcia wraz ze szczegółowym opisem funkcji, danych technicznych zaproponowanego aparatu/ sprzętu.

F.2. dokumenty (dot. przedmiotu zamówienia) w języku polskim stwierdzające, że dostarczone sprzęty spełniają wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa oraz są dopuszczone do obrotu i użytkowania (deklaracje zgodności CE) bądź odpowiednio:

1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego

2) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

3) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zarządzania środowiskiem.

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

G.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

G.3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

G.4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

G.5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w punkcie poniżej kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

G.6) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. A.2) oraz pkt. B.1) dotyczących każdego z tych podmiotów.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium            Waga   

cena                     -  80% 

okres gwarancji – 20 %                                      

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 29.10.2014r. do godz. 10.00 

w siedzibie Zamawiającego:  SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A,

16-400 Suwałki

Pokój nr 210 - Sekretariat

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 29.10.2014r. do godz.11.00

w siedzibie Zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A,

16-400 Suwałki Pokój nr 203 – Sala konferencyjna

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz

z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem  aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 350464-2014.  Data zamieszczenia 21.10.2014r.
                                                                                                 

 


                                                                                         ____________________________________

                                                                                                              Kierownik zamawiającego

 

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - Kierownik SGT

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Data wytworzenia: 2014-10-21

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2014-10-21

Data modyfikacji: 2014-10-21

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2014-10-21