Zamówienie Nr SGT. 3331-3/09 z dnia 2009-11-30 - Zakup sprzętu medycznego – rehabilitacyjnego

Tytuł Zakup sprzętu medycznego – rehabilitacyjnego
Numer SGT. 3331-3/09
Data wydania 2009-11-30
 SGT. 3331-3/09                                                                             Suwałki, 2009-11-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: SGT 3331-3/09.
 Nazwa zadania: Zakup sprzętu medycznego – rehabilitacyjnego realizowanego w ramach ,,Programu wyrównywania różnic miedzy regionami II” , tytuł projektu: ,, Dać szansę – rehabilitacja medyczna integralną częścią wspierania osób niepełnosprawnych”.
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
E-mail: sgt@spzozor.pl
Godziny urzędowania: 7.35-15.05
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
 http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można także uzyskać: osobiście, bądź za zaliczeniem pocztowym
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Sekretariat pokój nr 210
tel/fax 087 566 22 60
Godziny urzędowania: 7.35-15.05
koszt siwz:  8 zł + VAT
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 Zamówienie podzielono na części: Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III
 1.Wykaz sprzętu i aparatury medycznej.
Wymagane parametry:
Zadanie I
Łóżko rehabilitacyjne z wyposażeniem (barierkami i osprzętem) -elektryczne
-   wymiary: około 2100 x 950mm
-   wysokość około 1010 mm
-   wysokość leża około 550 mm
-   dwukrotnie łamane leże
- materac 2x łamany w pokrowcu zmywalnym paroprzepuszczalnym
-   elektryczne regulacje wysokości leża, sekcja oparcia pleców ok.70º, możliwość oparcia uda i podudzia,
-    pilot ręczny do sterowania funkcjami łóżka
-   koła blokowane centralnie, jedno posiadające blokadę kierunkową
-   2 barierki boczne ochronne składane
-    wysięgnik wraz z uchwytem ręki
-   wysuwana półka do odkładania pościeli
-   uchwyt na kaczkę, worki, do kroplówek
-   materac paraprzepuszczalny (grubość ok. 13 cm, p/odleżynowy, stabilny zagłówek, zawór reanimacyjny, pokrowiec z tkaniny nieprzemakalnej, pompa stabilizująca, alarm dźwiękowy wizualny, do 150 kg)
      - dodatkowo dwa materace zwykłe w pokrowcu zmywalnym paro przepuszczalnym
       - tablica to kart gorączkowych
Zadanie II -
1. Elektrokardiograf - aparat do EKG:
analiza i interpretacja zapisu EKG
- 1, 3 i 6 kanałowy
- zasilanie: 190-240V; 50/60Hz +/- 2%
- akumulator bezobsługowy wraz z ładowarką wbudowany wewnątrz aparatu
- liniowa głowica termiczna, automatyczna regulacja linii izoelektrycznej, cyfrowa  
   filtracja zakłóceń sieciowych i pochodzenia mięśniowego, klawiatura alfanumeryczna,
- sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych
- czułość: 2,5/5/10/20 mm/Mv
- prędkość zapisu: 5/10/25/50 mm/s
   Dodatkowe wyposażenie: wózek transportowy, akcesoria – komplet         
  1. Zestaw do podgrzewania, mieszania i wylewania do kuwet parafiny
          Wymiary graniczne ze względu na wielkość pomieszczenia i ograniczone miejsce ustawienia urządzeń +-5cm do poniżej wskazanych wymiarów.
                - szerokość ok.: 530 mm,
- wysokość ok.: 590 mm,
- głębokość ok.: 540 mm,
- pojemność min. 40 l
- napięcie 230 V
- zakres temperatury 30-135o z elektroniczna kontrolą, wyświetlacz temperatury,
- funkcja sterylizacji, dźwignia spustu,
- urządzenie ze stali nierdzewnej,
szafa termiczna do utrzymania stałej temperatury parafiny wyposażone w kuwety o poj. ok. 150 l, i wymiarach ok. 620x435x610
 3. Aparat do terapii ultradźwiękowej
Generator ultradźwiękowy – wymagane parametry:
- Zasilanie: 230V AC, 50Hz, 0,5A
- Zabezpieczenie: kl. I typ B
- Częstotliwość: 1,0MHz, 3,2MHz lub 3,3MHz
- Emisja: ciągła, impulsowa 20% cyklu
- Modulacja częstotliwości: 100Hz
- Okres modulacji: 2 msek.
- Maksymalna moc na wyjściu: 22W przy aplikaturach 10cm2
                                                           11W przy aplikaturach 5cm2
                                                           2,2W przy aplikaturach 1 cm2
- Maksymalna intensywność: 2,2W/cm2
- Jako materiał sprzęgający głowice z pacjentem - żel i olej w ilości min. po 4 kg
- Aplikatury ultradźwiękowe - głowice (wodoszczelne):
                                   - częstotliwość 1MHz +/-5% powierzchnia 5cm2 +/- 10%
                                   - częstotliwość 1MHz +/-5% powierzchnia 10cm2 +/- 10%
                                   - częstotliwość 3,3MHz +/-5% powierzchnia 1cm2 +/- 10%
                                   - częstotliwość 3,2MHz +/-5% powierzchnia 5cm2 +/- 10%
4.Bieżnia rehabilitacyjna do nauki chodu
Bieżnię rehabilitacyjną do nauki chodu o dopuszczalnej wadze pacjenta do min 150kg wyposażoną miedzy innymi w:
- poręcz przebiegającą po całej długości bieżni umożliwiające stabilne i bezpieczne podparcie w trakcie chodu, - powolny ruch bieżni, - niski próg wejścia na bieżnię ok. 16 cm
- reedukacja chodu pacjenta z wykorzystanie biofedbacku, - ekran dotykowy z czytelną informacją dla ćwiczącego.
5.Przyłóżkowe urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych dla pacjentów leżących (rehabilitacja przyłóżkowa)
Wyposażenie: 2 stopniowy promień obrotu, stabilizator podudzi, statyw mocowany do łóżka, pasywne poruszanie nóg z pomocą silnika, podstawa umożliwiająca łatwe przemieszczenie (wyposażone w kółka) i ponowne użycie sprzętu
Wyświetlacz: czas, odległość, praca, analiza treningu, wykrywacz spastyki, trening symetryczny, biofeedback, trening z możliwością ustawienia oporu
Stabilizacja stóp i podudzi umożliwiająca pracę z pacjentem w stanie śpiączki lub plegią kończyn dolnych.
 
6.Szyna elektryczna do ćwiczeń biernych kończyn dolnych
       Przeznaczenie :
bierna mobilizacja stawu biodrowego i kolanowego oraz skokowego do ćwiczeń biernych kończyny dolnej z możliwością regulacji następujących parametrów funkcjonalnych:
- mobilizacja st. kolanowego i biodrowego
- mobilizacja st. skokowego
- możliwość współpracy z kartą pamięci
-          regulacja prędkości w trakcie zgięcia-wyprostu
-          regulacja siły oporu
-          regulacja czasu trwania ćwiczeń
-          automatyczne zwiększenie wyprostu
-          automatyczne zwiększenie zgięcia
-          przerwa po osiągnięciu limitu wyprostu
-          przerwa po osiągnięciu limitu zgięcia
-          funkcja rozgrzewki „warm up”
-          zakres ruchu w st. kolanowym 0° - 120°
-          zakres ruchu w st. skokowym   20° - 40°
-          zakres ruchu w st. biodrowym (w pozycji leżąc) 10° - 70°
-          Prędkość ruchu ok. 0.8°/sekundę - 4.6°/sekundę
 
   7.Szyna elektryczna do ćwiczeń biernych stawu barkowego - bierna mobilizacja stawu  
    barkowego
       
         Urządzenie do ćwiczeń biernych kończyn górnych w pozycji leżącej i siedzącej  
         Zasilanie 220V/50Hz,
Regulacja prędkości ruchu
Zakres ruchu ćwiczeń: zgięcie – wyprost 0o - 180o , odwiedzenie – przywiedzenie w pełnym fizjologicznym zakresie, rotacja zewnętrzna – wewnętrzna: 90o- 0o- 90o
Wyposażony w stabilny statyw umożliwiający swobodne przesunięcie urządzenia.
    8.Stół do masażu z elektryczną regulacją wysokości - masaż leczniczy
          Elektryczna regulacja wysokości, łamane poszczególne części leżyska, zagłówek,  
          otwór na twarz, stabilna konstrukcja obciążenie min do 150 kg, system jezdny z 
          hamulcem.
Zadanie III
1.Aparat do krioterapii ciekłym azotem
Urządzenie do miejscowego schładzania ciała pacjenta przez kontakt ze strumieniem zimnej pary azotu o temperaturze poniżej -100oC.
czynnik chłodzący – azot ciekły,
pojemność zbiornika – 30l (z tolerancją +/- 5 l),
możliwość monitorowania ilości zużytego bądź pozostałego do wykorzystania azotu,
pomiar czasu wykonywanego zabiegu,
możliwość regulacji przepływu strumienia par azotu,
urządzeni wyposażone w kółka jezdne,
dodatkowy zbiornik o tych samych parametrach co zastosowany w aparacie.
Dotyczy zadania I, II, III
Rok produkcji urządzeń 2009.
Dostawca zobowiązany jest w/w sprzęty: dostarczyć, zamontować/uruchomić, przeszkolić personel z zakresu obsługi, dołączyć aktualnie obowiązujące dokumenty atesty, certyfikaty dopuszczające do użytkowania.
Gwarancja min 24 miesiące.
W ramach udzielonej gwarancji dostawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne przeglądy okresowe, konserwacyjne.
 
 
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: Urządzenia medyczne / 33100000-1
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia 
Zadanie I – cztery tygodnie od dnia podpisania umowy
Zadanie II - cztery tygodnie od dnia podpisania umowy
Zadanie III – dwa tygodnie od dnia podpisania umowy
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Wypełniony i popisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy – formularz ofertowy
- Wypełniony i podpisany - formularz cenowy z dołączoną informacją o zrealizowaniu podobnych zamówień pod względem wartości i asortymentu
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Oświadczenie czy nie pozostaje w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu ustawy z dnia 21.08.1997r. Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi - Wypełniony i parafowany wzór umowy
1.5 Inne
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
- Foldery wraz z opisem, instrukcje obsługi i eksploatacji, Dokumenty (dot. przedmiotu zamówienia) w jęz. polskim stwierdzające, że dostarczone sprzęty spełniają wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa oraz są dopuszczone do obrotu i użytkowania (deklaracje zgodności CE)
(w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osobę/y uprawniona/e z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”)
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium     Waga
cena                          100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
 Oferty należy składać do dnia: 2009-12-16 do godz. 10.00 
w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400         
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 210 - Sekretariat
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-12-16 o godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 203 – Sala konferencyjna
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 2010-01-15
                          
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
 Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  Nr
 poz 421794-2009 z dnia 08.12.2009r.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
 

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - Kier.Sekcja Gosp.-Techn.

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2009-12-08

Data modyfikacji: 2009-12-08

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2009-12-08