Zamówienie Nr SGT 3331-8/08 z dnia 2008-02-22 - Nazwa zadania: „Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (dieta ogólna i cukrzycowa) pacjentom 44 łóżkowego Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacj

Tytuł Nazwa zadania: „Przygotowywanie i dostarczanie posiłków w okresie od 01.06.2008r. do 31.05.2009r.
Numer SGT 3331-8/08
Data wydania 2008-02-22
SGT. 3331-8/08                                                                             Suwałki, 2008-02-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: SGT 3331-8/08
 
Nazwa zadania: „Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (dieta ogólna i cukrzycowa) pacjentom 44 łóżkowego Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach” w okresie od 01.06.2008r. do 31.05.2009r.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
E-mail: sgt@spzozor.pl
Godziny urzędowania: 8.00-15.35
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można także uzyskać: osobiście, bądź za zaliczeniem pocztowym
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Sekretariat pokój nr 210
tel/fax 087 566 22 60
Godziny urzędowania: 8.00-15.35
koszt siwz: 8,00 zł + VAT
 
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
 
1.Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (dieta ogólna i cukrzycowa) pacjentom 44 łóżkowego Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
 
1.1. Przedmiotem zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków pacjentom 44 łóżkowego Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach w diecie ogólnej i cukrzycowej zgodnie z przedłożonymi jadłospisamiopracowanymi przez Wykonawców na powtarzające się 2-tygodniowe cykle żywieniowe.
1.2.             Wymagania dotyczące jadłospisów:
       spełniać wymagania żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej w diecie ogólnej i cukrzycowej,
       opracowane i podpisane przez upoważnione osoby (posiadające wymagane kwalifikacje i doświadczenie tj. dietetyka - informacje dot. osoby opracowującej jadłospisy i jej kwalifikacji należy dołączyć do “Wyliczenia kosztów osobodnia żywienia...”),każda strona powinna być parafowana przez dietetyka,
       codziennie dostarczony jadłospis musi być zgodny z dostarczonym posiłkiem, ponadto podpisany przez dietetyka,
       jadłospisy mogą uwzględniać stosowanie zamiennie produktów występujących sezonowo jak np. warzywa i owoce - propozycje powyższe muszą być zawarte w przedłożonych jadłospisach (zapisane jako rozwiązania wariantowe w jadłospisach),
       wymagane jest aby posiłki były pozbawione kości ze względu na to, iż pozostałości umieszczane będą w rozdrabniaczu,
       wymagane jest aby dostarczane pożywienie było umieszczane w pojemnikach zamkniętych ( nie dopuszczane są dostawy w reklamówkach, opakowaniach otwartych ),
       odbiór termosów wykorzystywanych do przewożenia posiłków – musi następować bezpośrednio po wydaniu posiłków,
       temperatura dostarczonego posiłku nie może być niższa niż 63 °C ( w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że temperatura dostarczonego posiłku jest niższa Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 60 minut dostarczyć posiłki zgodnie z przedmiotem zamówienia: z jadłospisem, odpowiednią temperaturą 63 °C, odpowiednią jakością ),
       2 tygodniowy cykl żywieniowy rozpoczyna się od poniedziałku (będzie to pierwszy dzień żywienia w jadłospisie),
       jadłospisy muszą zawierać co najmniej następujące dane:
a)      nazwę posiłku,
b)      nazwę potrawy i jej gramaturę,
c)      wyszczególnienie produktów każdej potrawy i ich masy,
d)      wartość kaloryczną poszczególnych posiłków,
e)      rozłożenie (%) udziału energii w poszczególnych posiłkach,
f)       wartość kaloryczną dzienną w tym:
-    wartość odżywcza z białka (udział % w kaloryczności dziennej),
-    wartość odżywcza z tłuszczu (udział % w kaloryczności dziennej),
 
       przy sporządzaniu jadłospisów należy przyjąć zalecane normy:
 
-   dieta ogólna przewidziane 3 posiłki; dieta cukrzycowa – 5 posiłków dziennie;
-   właściwe ilości składników odżywczych (białko, tłuszcz, węglowodany),
-   właściwe rozłożenie udziału energii w poszczególnych posiłkach (np. w diecie ogólnej: śniadanie 30-35%, obiad 35-40%, kolacja 25-30%)
 
 
1.3   Przygotowane posiłki dostarczane będą przez wykonawcę do Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, każdego dnia tygodnia środkiem transportu i na koszt Wykonawcy w niżej podanych godzinach:
śniadanie                 730
obiad                       1200
kolacja                    1600
      oraz dodatkowo o 930 i 1730 posiłki dla pacjentów z dietą cukrzycową.
1.4. Posiłki muszą być przygotowywane i dostarczone do Kuchenki Oddziałowej w sposób umożliwiający ich bezpośrednie wydanie pacjentom (gorące, podział na porcje, wędlina i ser żółty w plastrach, chleb krojony, itp.).
1.5. Wykonawca zwiększy ilość dostarczanych posiłków o niezbędną do pobrania próbek do celów sanitarno-epidemiologicznych.
 
 Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 15894220-9 Posiłki szpitalne
 
55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
w okresie od 01.06.2008r. do 31.05.2009r.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; -Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia, wraz z dołączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, tj.
np. informacja dotycząca dietetyka. 
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Wypełniony i popisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy – formularz ofertowy - Wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z dołączoną informacją o zrealizowaniu podobnych zadań pod względem wartości i rodzaju - przez podobne zamówienie należy rozumieć zamówienie którego czas wykonywania i zakres był co najmniej taki jak w prowadzonym postępowaniu – żywienie grupy co najmniej 44 osobowej przez co najmniej rok.
- Posiada zaplecze techniczne i lokalowe z niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia zbiorowego żywienia i transportu posiłków (wskazanie i opis miejsca przygotowania posiłków, zaplecza technicznego, personelu - ilość, struktura zawodowa, opis sposobu dostarczania posiłków we własnych termosach, i inne informacje świadczące o możliwości zachowania ciągłości realizacji zamówienia – w tym postępowanie np. w sytuacji awarii technicznej zaplecza przygotowującego posiłki lub transportu).
 
 
 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Oświadczenie czy nie pozostaje w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu ustawy z dnia 21.08.1997r. Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi
- Wypełniony i parafowany wzór umowy
 
1.5 Inne
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osobę/y uprawniona/e z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”)
 
- Zaświadczenie Inspektora Sanitarnego o objęciu wykonawcy nadzorem sanitarnym w zakresie prowadzonej działalności (przygotowywanie i dostarczanie posiłków – dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności) w miejscu wykonywania zamówienia –   w tym pozytywna ocena/opinia lub brak zastrzeżeń do prowadzonej działalności.
 
2. Z ubiegania się o wykonanie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 
3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 
3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,   4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 
 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
 A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
 A.2) Wyliczenie kosztów osobodnia żywienia na podstawie jadłospisów sporządzonych 
         przez Wykonawcę wraz z zatwierdzonym przez dietetyka jadłospisem
 A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę  
A.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 
A.5) Wykaz wykonanych usług z dołączeniem referencji
 A.6) Oświadczenie
 
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:    B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.    B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.    B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.    B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji.
 
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1 Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia, wraz z dołączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, tj.
np. informacja dotycząca dietetyka. 
 
C.2 Zaświadczenie Inspektora Sanitarnego o objęciu wykonawcy nadzorem sanitarnym w zakresie prowadzonej działalności (przygotowywanie i dostarczanie posiłków – dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności) w miejscu wykonywania zamówienia –   w tym pozytywna ocena/opinia lub brak zastrzeżeń do prowadzonej działalności.
 
C.3 Dokument potwierdzający, iż pojemniki - termosy do transportu żywności posiadają odpowiednie certyfikaty, atesty bądź deklaracje zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.    E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.     -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".      F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:   F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy F.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w niniejszym siwz dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty tego nie wymagające składane są wspólnie    F.3 Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
F.4 W przypadku dokonania wyboru oferty dostawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę dostawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa dostawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.   G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
 
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium         Waga  
cena                            100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12 marca 2008r. do godz. 10.00
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 210 - Sekretariat
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12 marca 2008r. o godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
Ulica: Waryńskiego 22A
Kod: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Pokój nr 203 – Sala konferencyjna
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 12 kwietnia 2008r.
                          
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych             
 w dniu 22-02-2008r. nr ogłoszenia 36325-2008  
 
 
                       
                                                                                                         …………………………….
                                                                                                                                            Kierownik Zamawiającego
 
 
 
  
 

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak -Kier.Sekcja Gosp.-Tech.

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2008-02-22

Data modyfikacji: 2008-02-22

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2008-02-22