ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY nr SGT.3331-1/11

 SGT.3331-1/195/11                                                                     Suwałki, dn. 7 marca 2011r.

Samodzielny Publiczny

Zakład Opieki Zdrowotnej

Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

ul. Waryńskiego 22a

16-400 Suwałki

 

BIP

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. ,,Wykonanie robót budowlano – remontowych – Pawilon I, parter, lewe skrzydło SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach”

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

45259900-6 Modernizacja zakładów

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Zakład Elektroniki „SUWAR”  Adam Józef Sadowski, ul. 1 Maja 24, 16-400 Suwałki.

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta przedstawia najniższą cenę wg wymaganych kryteriów. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 17 marca 2011r. ok. godz. 11.00

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

 

Streszczenie spełnienia warunków udziału w  postępowaniu i oceny ofert

Cena oferty brutto

PLN

Kolejność ofert    wg kryterium ceny

1.

Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Wiesława Stankiewicz  i Tomasz Stankiewicz

ul. Jasna 3,

16-400 Suwałki

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

133 578,06

Oferta druga w kolejności

2.

Zakład Elektroniki „SUWAR”

Adam Józef Sadowski,  

ul. 1 Maja 24,

16-400 Suwałki

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

89 767,23

Oferta pierwsza w kolejności - najkorzystniejsza

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:

W prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie  po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)            wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)            odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)            niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)            zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

Fakt otrzymania niniejszej informacji należy potwierdzić na nr faksu 087 566 22 60.

 

 

 

 

                                                                               ____________________________________

                                                                                             Kierownik Zamawiającego

                                                                                 

 

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - Kierownik Sekcji Gosp.Techn

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Data wytworzenia: 2011-03-07

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2011-03-07

Data modyfikacji: 2011-03-07

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2011-03-07