Inne zamówienia

                                                                                                                           Suwałki  17.08.2010r.

 

 

SGT.3321- 15 /            /10

 

                                                                                 

 

                           BIP

 

 

 

               Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach planuje wykonanie termomodernizacji Pawilonu I i II zgodnie z opracowanym audytem energetycznym.

               Planowane do wykonania prace wymagają opracowania dokumentacji zgodnie z prawem budowlanym. Zaproponowane do zastosowania materiały i elementy wykończeniowe muszą być dopuszczone do stosowania w obiektach służby zdrowia oraz spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada Dz. U. Nr 213 poz. 1568.

Zakres przewidywanych do wykonania prac obejmuje:

         docieplenie ścian pawilonu I, II i łącznika,

         wymianę pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową oraz wymianą rynien i rur spustowych, wykonaniem ław kominiarskich, wyprowadzeniem wywiewek kanalizacyjnych ponad dach pawilonu I (pokrycie wraz z pozostałymi elementami pawilonu II  - wymienione), 

         wymianę opaski wokół budynku pawilonu I i łącznika (opaska pawilonu II - wymieniona),

         malowanie ścian i sufitów pomieszczeń administracyjnych,

         wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Ośrodka (Pawilonu I i II) z wyłączeniem 4 pracowni parteru i piętra Pawilonu I posiadających jednostki klimatyzacyjne.

Przy opracowywaniu projektu klimatyzacji wskazane jest zastosowanie typu klimatyzatorów obecnie posiadanych ze względów ekonomiczno – użytkowych jak i konserwacyjno - serwisowych.

               Pawilon I jest budynkiem trzykondygnacyjnym, niepodpiwniczonym o powierzchni zabudowy pawilonu I i łącznika – ok. 690,0m2; powierzchnia użytkowa – ok. 1480,00 m2; kubatura – 5 810,00m3; powierzchnia użytkowa pomieszczeń administracyjnych zlokalizowanych na poddaszu – ok. 360,00m2.

               Pawilon II jest budynkiem parterowym, całkowicie podpiwniczonym o powierzchni zabudowy - ok. 735,00m2; powierzchnia użytkowa – ok. 1204,00 m2; kubatura – 5 400,00m3.

               Wymagana dokumentacja:

- 1 egz. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

- 2 egz.  przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie,

– 5 egz. projekty techniczne – budowlane wraz z informacją BIOZ,

- wersja elektroniczna ww dokumentacji na płycie CD z rozszerzeniem rysunki – *dwg i *pdf, opisy techniczne i specyfikacje *doc i *pdf,  przedmiary i kosztorysy *ath, *pdf.

               Przed przystąpieniem do opracowania projektu technicznego, projektant zobowiązany jest uzyskać akceptację zamawiającego w kwestii rozwiązań materiałowych i kolorystycznych elewacji oraz rozwiązań instalacji klimatyzacji pomieszczeń. Wraz z koncepcją rozwiązań instalacji klimatyzacyjnej, należy przedłożyć celem porównania szacunkowe koszty ich wykonania oraz koszty eksploatacji zaproponowanych rozwiązań.

               W przypadku zainteresowania rzuty kondygnacji pawilonów I i II możemy udostępnić.   Termin wykonania prac planuje się do 30 listopada 2010r.

               Wszelkich informacji na temat powyższych opracowań udziela Dorota Bazylewicz                tel. (087) 563 28 98 lub 0 509 961 021.

               Prosimy o podanie ceny opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej do dnia 30.08.2010r. na adres:  SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji  w Suwałkach, ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki, tel/fax 87 566 22 60.  

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Dorota Mendak - Kierownik Sekcji Gosp.-Techn.

Wytwarzający/odpowiadający: Edyta Masianis

Data wytworzenia: 2010-08-17

Wprowadzający: Edyta Masianis

Data wprowadzenia: 2010-08-18

Data modyfikacji: 2010-08-18

Opublikował: Edyta Masianis

Data publikacji: 2010-08-18